Szerző Téma: HUD  (Megtekintve 1373 alkalommal)

HUD
« Dátum: 2019. november 27. - 18:27:14 »
0 Show voters
HUD
Sziasztok! Elkezdtem csinálni egy hudot 0-ról. Életem első 0-ról írt scriptje lenne és elakadtam.
Úgy szeretném a hudot hogy az élet csík 4 felé legyen osztva,tehát ezt úgy értem hogy van 4 rectangle és ha mondjuk 100% akkor mind a 4 rectangle kivan töltve ha mondjuk 50 % akkor csak 2 rectangle lenne kitöltve. Illetve ezek köré szertnék egy keretet,ezt miként lehetséges megoldani ? Válaszotokat előre is köszönöm. 
 
Ez lenne a script:
 

setPlayerHudComponentVisible(\"all\",false)
local sx,sy = guiGetScreenSize()
local sz,m = 300,100;
addEventHandler(\'onClientRender\',root,function ()
--dxDrawRectangle(sx-sz,0,sz,m,tocolor(0,0,0,100));
local hp=getElementHealth(localPlayer)
dxDrawRectangle(sx-sz+5,20,sz-250,20,tocolor(0,0,0,255))
dxDrawRectangle(sx-sz+5,20,(sz-250)/100*hp,20,tocolor(235,45,55,255))
dxDrawRectangle(sx-sz+150,20,sz-250,20,tocolor(0,0,0,255))
dxDrawRectangle(sx-sz+150,20,(sz-250)/100*hp,20,tocolor(235,45,55,255))
local armor=getPlayerArmor(localPlayer)
dxDrawRectangle(sx-sz+5,50,sz-250,20,tocolor(0,0,0,255))
dxDrawRectangle(sx-sz+5,50,(sz-250)/100*armor,20,tocolor(25,35,45,255))
end)

 
 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal