Szerző Téma: Cápa rendszer  (Megtekintve 1953 alkalommal)

Cápa rendszer
« Dátum: 2020. április 22. - 22:16:06 »
0 Show voters
Sziasztok,
a téma címében említett rendszert szeretném megírni viszont az elképzelés közben egy nehézségbe ütköztem.
Maga az elképzelés pedig ugyebár úgy zajlik hogy ha a játékos a vízben van akkor jöjjön a cápa x idő után (ennek a megvalósításával nincs is semmi gond), viszont a probléma az az lenne hogy hogyan kellene kiszámolni azt hogy a játékos hány yard-ra van a szárazföldtől?

Nem elérhető KrisT

  • 106
    • Profil megtekintése
Re:Cápa rendszer
« Válasz #1 Dátum: 2020. augusztus 16. - 02:51:45 »
0 Show voters
Szia!
Én nem ismerek erre semmilydn függvényt. Jelen esetben a legjobb ötlet ami eszembe jut, hogy a szàrazföld széleinél pozikat mentesz le, azokat tárolod egy táblábaz. Idöközönként azoktól való távolságot mérsz a játékoshoz képest. Azokat a távokat lemented egy táblába, majd unpack-olod azt a táblát, és megnézed a legközelebbi pontot magadhoz kélest a math.min-nel. Az, hogy ez mennyire pontos, az a pontmennyiségtől függ, amit az első táblában tárolsz.

Vagy egy másik extrém megoldás, hogy rajzol egy, vagy akár több hatalmas colSphere-t, ami kb a szárazföld széléig ér pont. Itt vizsgálnád a colshape és közted kévő távolságot, majd ebből a távolságból kivonod a gömb sugarát. Ezt eljátszod az összes ilyen colSphere-rel, majd veszed közülük a legkisebb távolságot. Itt érdemes előtte pl paintben megrajzolni a kört és területenként megkeresni a kör középpontját (megtervezni).

Remélem tudtam segíteni.
« Utoljára szerkesztve: 2020. augusztus 16. - 02:56:18 írta krist »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal