GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: EmXiz - 2020. Április 07. - 15:51:11

Cím: Hogyan tudnék egy 3D mozgatás rendszert elkészíteni?
Írta: EmXiz - 2020. Április 07. - 15:51:11
Sziasztok! Jelenleg egy olyan script-et csinálok, amellyel kukákat lehet lerakni, és mozgatni. 3 vonallal lehetne mozgatni a kukát (Mint SeeMTA-n a kiegészítőket). A vonalak ki vannak rajzolva, nagyon király. Hogy tudnám megcsinálni, ha mondjuk az X vonalon nyomja a felhasználó az egeret, akkor az X tengelyen tudja mozgatni az objectet (kukát)? A segítséget előre is köszönöm.
Cím: Re:Hogyan tudnék egy 3D mozgatás rendszert elkészíteni?
Írta: Fuzzy - 2020. Április 14. - 14:21:36
Szia, ez attól függ, hogy hogyan rajzoltad ki a nyilakat/vonalakat.
Cím: Re:Hogyan tudnék egy 3D mozgatás rendszert elkészíteni?
Írta: EmXiz - 2020. Április 18. - 21:59:59
Megpróbáltam simán dxDrawLine-al, akkor viszont ugye nem mozgott a testtel, ezért végül 3D-s vonalat rajzoltam. Próbálkoztam azóta onClientKey és onClientClick eventekkel, nem igazán sikerült megoldani sajnos. :/
Cím: Re:Hogyan tudnék egy 3D mozgatás rendszert elkészíteni?
Írta: KrisT - 2020. Augusztus 16. - 11:57:43
Csináld úgy, hogy ugye tudod a tengelyek végeinek a pizícióját. Lekéred a képernyődön azt a pozit a https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetScreenFromWorldPosition függvénnyel, majd kirajzolsz oda egy gombot. Ha a gombra kattintassz, és a korzurt mozgatod, akkor mozogjon a kuka is. Ehhez vizsgálni kell a kurzor mozgatásnál az utolsó kurzor pozícióját, hogy azóta mennyit változott, így mennyivel növeld vagy csökkentsd a kuka tengely iránti pozícióját.
udtam segíteni. Ha nem, akkor szólj, és egy kicsit részletesebben leírom.