Szerző Téma: Hogyan rakjam le??  (Megtekintve 1933 alkalommal)

Hogyan rakjam le??
« Dátum: 2016. Augusztus 07. - 19:55:41 »
0 Show voters
Sziasztok! Van egy markerrel autó lehívós munkakocsi System.
 
function adjadmaoda(hitPlayer,matchingDimension)
        if matchingDimension and hitPlayer == localPlayer then
                if source == munkaMarker then
                        triggerServerEvent(\"spawnVeh\",localPlayer,localPlayer)
                end        end
end
addEventHandler(\"onClientMarkerHit\", munkaMarker, MarkerHit)[code*]
Hogyan tudnék lerakni markert ami ehhez van kötve??
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 07. - 21:10:28 írta marknoe »

Hogyan rakjam le??
« Válasz #1 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 20:09:42 »
0 Show voters
És hogy rakjam bele a markert?

Hogyan rakjam le??
« Válasz #2 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 20:21:14 »
0 Show voters
Nekem Eduka válasza csak egy pont. Megirom neked 5 perc.

Hogyan rakjam le??
« Válasz #3 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 20:23:59 »
0 Show voters
köszönöm!

Hogyan rakjam le??
« Válasz #4 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 20:31:21 »
0 Show voters
Nincs tesztelve mingyárt tesztelem!
 
function createMarkerFunc()
marker = createMarker(x, y, z,\"cylinder\",1.5,225,0,111,255,getRootElement())
end
function spawnVeh (hitElement)
createVehicle (hitElement, jármű id, x, y, z, 0, 0, rotációZ )
end
 
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, spawnVeh)

 2 perc és tesztelem!

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
Hogyan rakjam le??
« Válasz #5 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 20:39:27 »
0 Show voters
Nem voltam biztos a válaszomban, és jelenleg nincs lehetőségem letesztelni, sry:(

Hogyan rakjam le??
« Válasz #6 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 20:39:48 »
0 Show voters
Javitgatom a scriptet még nem jó (Még nem dolgoztam a createVehicle-el)

Hogyan rakjam le??
« Válasz #7 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 20:46:16 »
0 Show voters
Igazából csak az kellene, hoyan tusom lerakni a hozzátartozó markert!
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 07. - 21:09:50 írta marknoe »

Hogyan rakjam le??
« Válasz #8 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 21:17:38 »
0 Show voters
A script megvan, csak ha beleállsz akkor egyböl többet is lespawnol (elv. nem kéne de mivel bent maradsz a markerben, egyböl spawnolja a többit) Most a teleportáláson probálok valamit csinálni. (Server oldali ezért lehet csak nehezen teleportolni a playert)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. augusztus 07. 21:30:07[/time] )

Kész lenne eme (Könnyü és fejem vágtam a falba mikor rájöttem  :wall: ) \"nehéz\" script :
marker = createMarker(1471.23401, -1741.76306, 13.54688,\"cylinder\",1.5,225,0,111,255,getRootElement())
function spawnVeh (hitElement, thePlayer)
x,y,z = getElementPosition (marker)
local carc = createVehicle (602, x+10,y,z, 0, 0, 222)
carc (hitElement)
end
--Készitette: Greg (ne editeld megszenvedtem érte!)
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, spawnVeh)

 A scriptet SZERVER OLDARA rakd mert elöször azért nem müködött mert kliens oldarra raktam.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Augusztus 07. - 21:32:22 )

Nem olvastam el mit akarsz sry. De kész az egész script :) de a legelső sor a marker!
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 07. - 21:32:22 írta thegergo02 »

Hogyan rakjam le??
« Válasz #9 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 22:29:25 »
0 Show voters
Köszi szépen, legalább van egy jó script!  :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Augusztus 07. - 22:33:19 )

A leadás az hogy van? Pl. Ha újra belemmennek az adott járművel kiad egy guit és elveszi alólam??
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 07. - 22:33:19 írta marknoe »

Hogyan rakjam le??
« Válasz #10 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 22:48:26 »
0 Show voters
Megcsinálom, lehet nem ma, de holnap megprobálkozom vele!

Hogyan rakjam le??
« Válasz #11 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 22:51:44 »
0 Show voters
Nagyon szépen köszönöm!

Hogyan rakjam le??
« Válasz #12 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 22:59:33 »
+1 Show voters
marker = createMarker(x, y, z,\"cylinder\",1.5,225,0,111,255,getRootElement())
function delVeh (hitElement, modelID)
local vehicles = getElementsByType(\"vehicle\")
for i,v in ipairs(vehicles) do
if (getElementModel(v) == annak a kocsinak az idje amit törölhet!) then
   destroyElement(v)
end
end
end
 
addEventHandler (\"onMarkerHit\", marker, delVeh)

 Készen van! Jó szórakozást!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Augusztus 07. - 23:00:43 )

Bocsi de a gui-s részt mos nem volt kedvem összedobni mert már késő van, meg most éppen probálok DxDraw-ra átszokni!

Hogyan rakjam le??
« Válasz #13 Dátum: 2016. Augusztus 08. - 07:28:42 »
0 Show voters
Azt meg lehet oldani, hogy legyen ID- je? És csak azok tudják lehívni akik az 1. munka tagjai?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Augusztus 08. - 12:46:18 )

Csak azért kérdezem, mert munkarendszerhez kellene!
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 08. - 12:46:18 írta marknoe »

Hogyan rakjam le??
« Válasz #14 Dátum: 2016. Augusztus 08. - 13:29:27 »
0 Show voters
Hát abban tudok segíteni hogy csak azok tudják lehívni akik a munkába vannak a kocsina k ID viszont nem tudok adni (Bár szerintem az MTA alapból ad neki  ID-t) meg nem jö a leadás mert minden olyan kocsit töröl amit lehivtál a másik markerrel! (Ma vettem észre)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Augusztus 08. - 13:33:54 )

A segitség: Irsz valamit amivel adsz a játékosnak (legjobb lenne lementeni SQL-be) \"munkát\" (SQL-ben eltárolod de ahhoz az accountoknak is ott kellene lennie). Majd egy változóba belemented az SQL-ből a munkát. A markeres resource-ba (ahol van a kocsi lehivás stb...) oda pedig be exportálod a resource-ból (amiben van az SQL-es biszbasz) azt a function-t amiben benne van az a változó amiben van a munkája, majd egy elágazással lekérdezed a munkájának az ID-jét, és ha megfelel lehivja a kocsit, ha meg nem felel meg csinál valamit. Remélem érthető volt!
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 08. - 13:33:54 írta thegergo02 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal