-
Sziasztok! Van egy markerrel autó lehívós munkakocsi System.
function adjadmaoda(hitPlayer,matchingDimension)
if matchingDimension and hitPlayer == localPlayer then
if source == munkaMarker then
triggerServerEvent(\"spawnVeh\",localPlayer,localPlayer)
end end
end
addEventHandler(\"onClientMarkerHit\", munkaMarker, MarkerHit)[code*]
Hogyan tudnék lerakni markert ami ehhez van kötve??
-
És hogy rakjam bele a markert?
-
Nekem Eduka válasza csak egy pont. Megirom neked 5 perc.
-
köszönöm!
-
Nincs tesztelve mingyárt tesztelem!
function createMarkerFunc()
marker = createMarker(x, y, z,\"cylinder\",1.5,225,0,111,255,getRootElement())
end
function spawnVeh (hitElement)
createVehicle (hitElement, jármű id, x, y, z, 0, 0, rotációZ )
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, spawnVeh)
2 perc és tesztelem!
-
Nem voltam biztos a válaszomban, és jelenleg nincs lehetőségem letesztelni, sry:(
-
Javitgatom a scriptet még nem jó (Még nem dolgoztam a createVehicle-el)
-
Igazából csak az kellene, hoyan tusom lerakni a hozzátartozó markert!
-
A script megvan, csak ha beleállsz akkor egyböl többet is lespawnol (elv. nem kéne de mivel bent maradsz a markerben, egyböl spawnolja a többit) Most a teleportáláson probálok valamit csinálni. (Server oldali ezért lehet csak nehezen teleportolni a playert)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. augusztus 07. 21:30:07[/time] )
Kész lenne eme (Könnyü és fejem vágtam a falba mikor rájöttem :wall: ) \"nehéz\" script :
marker = createMarker(1471.23401, -1741.76306, 13.54688,\"cylinder\",1.5,225,0,111,255,getRootElement())
function spawnVeh (hitElement, thePlayer)
x,y,z = getElementPosition (marker)
local carc = createVehicle (602, x+10,y,z, 0, 0, 222)
carc (hitElement)
end
--Készitette: Greg (ne editeld megszenvedtem érte!)
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, spawnVeh)
A scriptet SZERVER OLDARA rakd mert elöször azért nem müködött mert kliens oldarra raktam.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 07. - 21:32:22 )
Nem olvastam el mit akarsz sry. De kész az egész script :) de a legelső sor a marker!
-
Köszi szépen, legalább van egy jó script! :D
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 07. - 22:33:19 )
A leadás az hogy van? Pl. Ha újra belemmennek az adott járművel kiad egy guit és elveszi alólam??
-
Megcsinálom, lehet nem ma, de holnap megprobálkozom vele!
-
Nagyon szépen köszönöm!
-
marker = createMarker(x, y, z,\"cylinder\",1.5,225,0,111,255,getRootElement())
function delVeh (hitElement, modelID)
local vehicles = getElementsByType(\"vehicle\")
for i,v in ipairs(vehicles) do
if (getElementModel(v) == annak a kocsinak az idje amit törölhet!) then
destroyElement(v)
end
end
end
addEventHandler (\"onMarkerHit\", marker, delVeh)
Készen van! Jó szórakozást!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 07. - 23:00:43 )
Bocsi de a gui-s részt mos nem volt kedvem összedobni mert már késő van, meg most éppen probálok DxDraw-ra átszokni!
-
Azt meg lehet oldani, hogy legyen ID- je? És csak azok tudják lehívni akik az 1. munka tagjai?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 08. - 12:46:18 )
Csak azért kérdezem, mert munkarendszerhez kellene!
-
Hát abban tudok segíteni hogy csak azok tudják lehívni akik a munkába vannak a kocsina k ID viszont nem tudok adni (Bár szerintem az MTA alapból ad neki ID-t) meg nem jö a leadás mert minden olyan kocsit töröl amit lehivtál a másik markerrel! (Ma vettem észre)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 08. - 13:33:54 )
A segitség: Irsz valamit amivel adsz a játékosnak (legjobb lenne lementeni SQL-be) \"munkát\" (SQL-ben eltárolod de ahhoz az accountoknak is ott kellene lennie). Majd egy változóba belemented az SQL-ből a munkát. A markeres resource-ba (ahol van a kocsi lehivás stb...) oda pedig be exportálod a resource-ból (amiben van az SQL-es biszbasz) azt a function-t amiben benne van az a változó amiben van a munkája, majd egy elágazással lekérdezed a munkájának az ID-jét, és ha megfelel lehivja a kocsit, ha meg nem felel meg csinál valamit. Remélem érthető volt!
-
Azt nem lehet megoldani, hogy civil jármű legyen? Mert most RP módba mikor beszállok azt írja ki, hogy: Nem vagy a tagja a \'Nincs\'-nek/nak. és ha leálltom nem lehet elindítani. Valami megoldás?
-
Gondolom zero. Én is probálkoztam vele de tiszta bug. Ne használd, max. ha már értesz hozzá, értelmesebb 0-ról írni valamit!
-
Félig zéró... Azt akkor nem lehet megoldani??
-
Meglehet, de én nem tudom hogyan :facepalm:
-
na mind1 köszi a segítséget!! A témát zárom!!!