Szerző Téma: Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?  (Megtekintve 1248 alkalommal)

Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
« Dátum: 2016. augusztus 09. - 12:38:37 »
0 Show voters
Hogyan tudnám megcsinálni azt hogy egy object forogjon a tengelye körül?

Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
« Válasz #1 Dátum: 2016. augusztus 09. - 13:05:56 »
0 Show voters
A rotációt állítod és forog az x,y,z tengely mentén

Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
« Válasz #2 Dátum: 2016. augusztus 09. - 13:07:41 »
0 Show voters
De akkor egyből elforog, timer-t meg még soha nem sikerült csinálnom (R.I.P).

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
« Válasz #3 Dátum: 2016. augusztus 09. - 19:46:07 »
0 Show voters
talán interpolateBetween. Ennek utána kellene nézned, attól függ mihez kell. Render alatt is forgathatod ugyan, de akkor terhel stb.
Én interpolate-val oldanám meg ha meg lehet ;) Múltkor object alphához is azt javasolták :)

Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
« Válasz #4 Dátum: 2016. augusztus 09. - 21:45:05 »
0 Show voters
Ha érteném is :) https://wiki.multitheftauto.com/wiki/InterpolateBetween még megnézem a hivatalos forumon :)

Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
« Válasz #5 Dátum: 2016. augusztus 10. - 11:14:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: thegergo02 date=1470739117\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62568\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hogyan tudnám megcsinálni azt hogy egy object forogjon a tengelye körül?
 
Egyszerűen renderbe lekéred az object rotációját, majd szintén renderbe hozzáadsz a z értékéhez annyit amennyire szeretnéd hogy forogjon. Egy render nem fogja szét terhelni a klienset, de érdemes egy olyan rendszerben használni aminek a render handlerét megszünteted, és akkor utána egyáltalán nem terhel értelemszerűen. lásd:
 

local px,py,pz = getElementPosition(localPlayer)
local object = createObject(1270,px,py,pz)
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
local x, y, z = getElementRotation(object)
setElementRotation(object, x, y, z + 0.5)
end)

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
« Válasz #6 Dátum: 2016. augusztus 10. - 11:39:13 »
0 Show voters
Ezzel az a baj, hogy másképp fog forogni 25 és 100 FPS-en. De már 60-100-on is látható a különbség. Ezért jó a tickCount és az interpolate.

Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
« Válasz #7 Dátum: 2016. augusztus 10. - 11:46:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: id100 date=1470821953\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62568\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezzel az a baj, hogy másképp fog forogni 25 és 100 FPS-en. De már 60-100-on is látható a különbség. Ezért jó a tickCount és az interpolate.
 
Ennyi erővel minden változón látható a különbség fps változás esetén. Másképp biztosan nem forog, maximum több/kevesebb idő alatt forog körbe az object, ami igazából tökmindegy :D

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
« Válasz #8 Dátum: 2016. augusztus 10. - 12:15:13 »
0 Show voters
Éppenséggel én DX animoknál megtapasztaltam ezt a problémát.
Itt lehet, hogy neki nem fontos, de ha azt akarja, hogy mindenkinél ugyanannyi idő alatt foruljon el, akkor bizony interpolateBetween-nel oldhatja meg.
Ha ez nem fontos, akkor Xistance megoldása tökéletes.

Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
« Válasz #9 Dátum: 2016. augusztus 10. - 14:45:43 »
0 Show voters
Akkor nekem tökéletes Xistance megoldása! Köszönöm szépen a válaszokat, zárok!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal