GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ustanmufj - 2016. augusztus 09. - 12:38:37

Cím: Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
Írta: ustanmufj - 2016. augusztus 09. - 12:38:37
Hogyan tudnám megcsinálni azt hogy egy object forogjon a tengelye körül?
Cím: Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
Írta: Lezlike - 2016. augusztus 09. - 13:05:56
A rotációt állítod és forog az x,y,z tengely mentén
Cím: Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
Írta: ustanmufj - 2016. augusztus 09. - 13:07:41
De akkor egyből elforog, timer-t meg még soha nem sikerült csinálnom (R.I.P).
Cím: Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
Írta: id100 - 2016. augusztus 09. - 19:46:07
talán interpolateBetween. Ennek utána kellene nézned, attól függ mihez kell. Render alatt is forgathatod ugyan, de akkor terhel stb.
Én interpolate-val oldanám meg ha meg lehet ;) Múltkor object alphához is azt javasolták :)
Cím: Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
Írta: ustanmufj - 2016. augusztus 09. - 21:45:05
Ha érteném is :) https://wiki.multitheftauto.com/wiki/InterpolateBetween még megnézem a hivatalos forumon :)
Cím: Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
Írta: Xistance - 2016. augusztus 10. - 11:14:41
Idézetet írta: thegergo02 date=1470739117\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62568\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hogyan tudnám megcsinálni azt hogy egy object forogjon a tengelye körül?
 
Egyszerűen renderbe lekéred az object rotációját, majd szintén renderbe hozzáadsz a z értékéhez annyit amennyire szeretnéd hogy forogjon. Egy render nem fogja szét terhelni a klienset, de érdemes egy olyan rendszerben használni aminek a render handlerét megszünteted, és akkor utána egyáltalán nem terhel értelemszerűen. lásd:
 

local px,py,pz = getElementPosition(localPlayer)
local object = createObject(1270,px,py,pz)
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
local x, y, z = getElementRotation(object)
setElementRotation(object, x, y, z + 0.5)
end)
Cím: Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
Írta: id100 - 2016. augusztus 10. - 11:39:13
Ezzel az a baj, hogy másképp fog forogni 25 és 100 FPS-en. De már 60-100-on is látható a különbség. Ezért jó a tickCount és az interpolate.
Cím: Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
Írta: Xistance - 2016. augusztus 10. - 11:46:10
Idézetet írta: id100 date=1470821953\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62568\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezzel az a baj, hogy másképp fog forogni 25 és 100 FPS-en. De már 60-100-on is látható a különbség. Ezért jó a tickCount és az interpolate.
 
Ennyi erővel minden változón látható a különbség fps változás esetén. Másképp biztosan nem forog, maximum több/kevesebb idő alatt forog körbe az object, ami igazából tökmindegy :D
Cím: Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
Írta: id100 - 2016. augusztus 10. - 12:15:13
Éppenséggel én DX animoknál megtapasztaltam ezt a problémát.
Itt lehet, hogy neki nem fontos, de ha azt akarja, hogy mindenkinél ugyanannyi idő alatt foruljon el, akkor bizony interpolateBetween-nel oldhatja meg.
Ha ez nem fontos, akkor Xistance megoldása tökéletes.
Cím: Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
Írta: ustanmufj - 2016. augusztus 10. - 14:45:43
Akkor nekem tökéletes Xistance megoldása! Köszönöm szépen a válaszokat, zárok!