Szerző Téma: "takeAllWeapons" script segítség.  (Megtekintve 2507 alkalommal)

"takeAllWeapons" script segítség.
« Dátum: 2016. december 02. - 11:11:45 »
0 Show voters
Nos sziasztok! Találtam Wikipédián egy számomra elég érdekes scriptet amit megszeretnék valósítani, de nem tudom mi lehet a probléma vele...
Esetleg ha tudnátok segíteni azt megköszönném.
-- kezdetleges példa...function takeAllWeapons ( getRootElement() )outputChatBox ( \"Az összes fegyver sikeresen törölve lett!\" )endaddCommandHandler ( \"deleteweapons\", takeAllWeapons )

"takeAllWeapons" script segítség.
« Válasz #1 Dátum: 2016. december 02. - 15:32:48 »
0 Show voters
Ez csak kíirja hogy elletvéve a fegyver a játékostol mást nem tesz

"takeAllWeapons" script segítség.
« Válasz #2 Dátum: 2016. december 02. - 19:09:27 »
0 Show voters
Idézetet írta: Lorain date=1480673505\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63734\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nos sziasztok! Találtam Wikipédián egy számomra elég érdekes scriptet amit megszeretnék valósítani, de nem tudom mi lehet a probléma vele...
Esetleg ha tudnátok segíteni azt megköszönném.
-- kezdetleges példa...function takeAllWeapons ( getRootElement() )outputChatBox ( \"Az összes fegyver sikeresen törölve lett!\" )endaddCommandHandler ( \"deleteweapons\", takeAllWeapons )

Ez így nem fog menni, mert összevissza van.
Functionon belülre kell neked ez, hogy egyáltalán csináljon valamit:
function takeAllWeapons (player)takeAllWeapons (player)  -- összes fegyver törlése tőledendaddCommandHandler ( \"deleteweapons\", takeAllWeapons )

Fontos, hogy ez a script csakis szerver oldalon működik és ha használsz inventoryt, akkor abból is kell törölnöd az itemet. :) Incama pedig hozta a szokásos színvonalát...  ::|

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
"takeAllWeapons" script segítség.
« Válasz #3 Dátum: 2016. december 05. - 17:09:09 »
+2 Show voters
AlexSwamp[/member] a példáddal elérted hogy a lua elindít egy végtelen ciklust :D A funkció nevet elfelejtetted átírni.

"takeAllWeapons" script segítség.
« Válasz #4 Dátum: 2016. december 05. - 18:43:06 »
0 Show voters
Nem tudom tesztelni, biztos igazad van profibb vagy nálam, de miért végtelen?

"takeAllWeapons" script segítség.
« Válasz #5 Dátum: 2016. december 05. - 19:26:42 »
0 Show voters
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/vPPCEwc.png[/hs]
Mert ugyanaz a function neve.

"takeAllWeapons" script segítség.
« Válasz #6 Dátum: 2016. december 05. - 21:42:51 »
0 Show voters
[quote author=Xenius date=1480954149\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63734\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic\">AlexSwamp[/member] a példáddal elérted hogy a lua elindít egy végtelen ciklust :D A funkció nevet elfelejtetted átírni.[/quote]
Ja tényleg, nem figyeltem túlságosan. Benéztem.  :no:

"takeAllWeapons" script segítség.
« Válasz #7 Dátum: 2016. december 05. - 22:13:34 »
0 Show voters
local jatekosok = getElementsByType( \"player\" ) -- táblafor kulcs,ertek in ipairs(jatekosok) do -- kibontjuk a táblát és elemenként vizsgáljuktakeAllWeapons(ertek) -- minden elemen végigfuttatjuk ezt a függvénytend

"takeAllWeapons" script segítség.
« Válasz #8 Dátum: 2016. december 06. - 14:21:06 »
0 Show voters
Xenius[/member] Ezt én se néztem :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal