Szerző Téma: Guiclick  (Megtekintve 1211 alkalommal)

Guiclick
« Dátum: 2016. december 24. - 08:40:06 »
0 Show voters
Helló, írtam egy scriptet teljesen jól működött addig amíg a lekérés gombot nem raktam bele. Azt akarom, hogy a lekérés gomb is működjön úgy mint a mégse, csak mellé még adjon egy kocsit az illetőnek amit majd megtudok oldani, csak most chatboxba kéne írja hogy karácsony, de nem írja... debugscriptbe írja, hogy c.lua:20 \'<eof> expected near \'end\' , de hiába. Utána néztem és hiába törlök/írok/rakok oda zárójelet akkor is ezt dobja ki és nem működik a script.
 

markerem = createMarker(2485.00000, -1667.00000, 13.34375, \'cylinder\', 2.0, 255, 0, 0, 150)
function MarkerHit ( hitPlayer, matchingDimension )
outputChatBox(\"Kiadja az ablakot akkor jรณ\")
kep = guiCreateStaticImage( 510, 250, 250, 350, \"teszt.png\", false )
kep3 = guiCreateStaticImage(0.520, 0.86, 0.28, 0.08, \"lekeres.png\", true, kep)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", kep3, function()
if source == kep3 then
outputChatBox(\"KARACSONY\")
   end
  end)
end
showCursor(true)
   kep2 = guiCreateStaticImage(0.200, 0.86, 0.28, 0.08, \"megse.png\", true, kep)
   addEventHandler(\"onClientGUIClick\", kep2, function()
      if source == kep2 then
         destroyElement(kep)
         showCursor(false)
      end
   end)
end -------- ez a 20.sor
addCommandHandler(\"k\", MarkerHit)
addEventHandler ( \"onClientMarkerHit\", markerem, MarkerHit, tesztk )
function tesztk()
guiSetVisible(kep, true)
end

 
 
« Utoljára szerkesztve: 2016. december 24. - 08:42:48 írta Kevcsaho »

Guiclick
« Válasz #1 Dátum: 2016. december 24. - 10:40:08 »
0 Show voters
Ha jól értelmezem akkor valamit a 20. sor körül hiányol. De nem tudom pontosan, valami ilyesmi.
 
 

Guiclick
« Válasz #2 Dátum: 2016. december 24. - 10:52:31 »
0 Show voters
Hát gergo eddig én is eljutottam :) ezért raktam fel ide, hátha valaki..

Guiclick
« Válasz #3 Dátum: 2016. december 24. - 10:59:31 »
0 Show voters
Megnézem hogy nálam milyen.
 
 
 
(Telorol vagyok majd amikor lesz idöm)
« Utoljára szerkesztve: 2016. december 24. - 10:59:57 írta thegergo02 »

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
Guiclick
« Válasz #4 Dátum: 2016. december 24. - 11:01:58 »
0 Show voters

markerem = createMarker(2485.00000, -1667.00000, 13.34375, \'cylinder\', 2.0, 255, 0, 0, 150)
function MarkerHit ( hitPlayer, matchingDimension )
outputChatBox(\"Kiadja az ablakot akkor jรณ\")
kep = guiCreateStaticImage( 510, 250, 250, 350, \"teszt.png\", false )
kep3 = guiCreateStaticImage(0.520, 0.86, 0.28, 0.08, \"lekeres.png\", true, kep)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", kep3, function()
   if source == kep3 then
      outputChatBox(\"KARACSONY\")
   end
end)
showCursor(true)
kep2 = guiCreateStaticImage(0.200, 0.86, 0.28, 0.08, \"megse.png\", true, kep)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", kep2, function()
   if source == kep2 then
      destroyElement(kep)
      showCursor(false)
   end
end)
end
addEventHandler ( \"onClientMarkerHit\", markerem, MarkerHit, tesztk )
function tesztk()
guiSetVisible(kep, true)
end

 
 
 
Nincs tesztelve. Nagyon hülye megoldást csináltál, így talán le fog futni.
 
 
 
UI.: nem fog működni
« Utoljára szerkesztve: 2016. december 24. - 11:55:40 írta Eduka »

Guiclick
« Válasz #5 Dátum: 2016. december 24. - 11:26:52 »
0 Show voters
Ha nem fog működni akkor valami megoldást tudsz javasolni?

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
Guiclick
« Válasz #6 Dátum: 2016. december 24. - 11:37:23 »
0 Show voters
Ne használj gui-t.

Guiclick
« Válasz #7 Dátum: 2016. december 24. - 11:38:58 »
0 Show voters
Az a baj, hogy a dxdrawnál nemtudom melyik cuccost kell használni ami = a guisetvisible-val..

Guiclick
« Válasz #8 Dátum: 2016. december 24. - 11:48:51 »
0 Show voters
Oda nincs külön function. Egy renderbe beleraksz egy if-et ami lekérdezi hogy pl.: megnyitva = 1 -e?, ha igen, akkor oda berakod amit megszeretnél jeleníteni, else ág nem is kell. A megnyitva változot meg valamivel pl.: parancsal változtatod vagy amivel szeretnéd.
 

local megnyitva = false
function render ()
if megnyitva == true then
   --A dx drawok
end
end
addEventHandler(\"onClientRender\",render)
function valtoztatas ()
megnyitva = not megnyitva
end
addEventHandler(\"valtoztatas\",valtoztatas)

 
 
« Utoljára szerkesztve: 2016. december 24. - 11:55:00 írta thegergo02 »

Guiclick
« Válasz #9 Dátum: 2016. december 24. - 12:00:25 »
0 Show voters
Király, nagyon szépen köszönöm.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal