Szerző Téma: Vehicle Dimension probléma!  (Megtekintve 2911 alkalommal)

Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #30 Dátum: 2016. Augusztus 19. - 00:01:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1471549915\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62473\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Ezt én sem értem hogy őszinte legyek.  :nugget:  :facepalm:
 
\"Nem a for ciklus laggoltat, hanem ami benne van.\" Tehát a for ciklus.
 
[/quote]
Nem érted mit mondok, nem az laggoltat a for ciklusban, hogy végiglépked egy adott iteratoron, vagy tömbön, vagy akármin, hanem ami lefut benne.
 
[/quote]
 :wall: Ami lefut benne az a ciklushoz tartozik. Ha nem lépked a ciklusban semmi, akkor nem fog laggoltatni. Egy merő baromságok a kommentjeid.

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #31 Dátum: 2016. Augusztus 19. - 01:15:35 »
+2 Show voters
Omg. Nem a ciklus és a lépkedés laggoltat, hanem az, amit csinál. Megint hozzáértés hiánya...
Az iteratoron lépkedés hogy a viharba laggoltatna? Általában a baj, hogy 9000 műveletet indít lépésenként.
Remélem így már értitek...
u.i: Xistance és az arc. Örülnél ha fele annyira értenél a dologhoz, mint DrAkE.

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #32 Dátum: 2016. Augusztus 19. - 01:16:15 »
+2 Show voters
Idézetet írta: Csiiiga date=1471562135\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62473\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Omg. Nem a ciklus és a lépkedés laggoltat, hanem az, amit csinál. Megint hozzáértés hiánya...
Az iteratoron lépkedés hogy a viharba laggoltatna? Általában a baj, hogy 9000 műveletet indít lépésenként.
Remélem így már értitek...
u.i: Xistance és az arc. Örülnél ha fele annyira értenél a dologhoz, mint DrAkE.
 
Theeeeeeeerrrrrreeee you goooooooooo....... Valaki megértette! Megyek leiszom magam.
 

Örülnél te ha az én szintemen lennél  :D
 
[/quote]
https://github.com/drakeee/samp-plugin-lua
Biztos hülyeségeket beszélek és nem értek a Luahoz, meg a programozáshoz.
Taníts mester.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 19. - 01:19:21 írta DrAkE »

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #33 Dátum: 2016. Augusztus 19. - 01:19:05 »
+1 Show voters
Minden elindított folyamatnak (ofc a programkódod minden utasítása egy-egy folyamat [na jó azért nem teljesen]) van egy futásideje, és ha ezzel számolsz, talán te is megérted:
pszeudo:
 

ismételd 10x: ezt
  folyamat1() // futásidő 0.2mp
  folyamat2() // futásidő 0.3mp
  folyamat3() //futásidő 0.5mp --> pl egy nagy sql tábla beolvasása változóba
eddig

 
Na ez lépésenként ~1mp, azaz ha ezt mind egy szálon csinálod, 10 másodpercig fog futni a ciklus. Tehát mi laggoltat?.
Mielőtt beleköttök ebbe is, egy-egy ilyen szar függvény nyílván nem kér tizedmásodpercnyi CPU időket, csak .
Jééé, ha PAWN-ban pl:
 

halt(seconds)
{
new _newTime[4], _oldTime[4];
gettime(_oldTime[0], _oldTime[1], _oldTime[2]);
_oldTime[3] = _oldTime[2] + (_oldTime[1] * 60) + (_oldTime[0] * 600);
while(_newTime[3] != (_oldTime[3] + seconds))
{
gettime(_newTime[0], _newTime[1], _newTime[2]);
_newTime[3] = _newTime[2] + (_newTime[1] * 60) + (_newTime[0] * 600);
}
}

 
halt(30); akkor 30 másodpercig ROHADUL megáll a szerver, hisz ezt a függvényt csinálja. Írd át luába és nézd meg, ha ennyire nem értesz hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 19. - 01:44:37 írta Flαsн »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Vehicle Dimension probléma!
« Válasz #34 Dátum: 2016. Augusztus 19. - 03:34:42 »
0 Show voters
[gmod]Hozzászólások törölve. Az írjon aki eltudja magyarázni normálisan a témanyitónak a megoldást. Nem kéne egy ilyen apróságon is vitatkozni mivel ez csak egy \'játék\' srácok.[/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal