-
Sziasztok ! :)
menu = getElementData(root, \"root.menu\")
Count = 0
for Index, Value in pairs( menu.name ) do
Count = Count + 1
end
for k = 1,Count do
label[k] = guiCreateLabel(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456,\"\",true)
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[k], outputEditBox, false )
dxDrawRectangle(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456, tocolor(254, 0, 0, 255), false)
dxDrawText(menu.name[k], screenW * 0.0908,screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.2599, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(menu.map[k], screenW * 0.2599, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.4290, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(menu.player[k], screenW * 0.4290, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.5981, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(menu.time[k], screenW * 0.5981, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.7672, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
end
Az lenne a kérdésem hogy most ez miért nem működik vagy minden labelt egyesével kell majd beirnom vagy hogy van ez ?Mi lehet benne a probléma ?
-
Sziasztok ! :)
menu = getElementData(root, \"root.menu\")
Count = 0
for Index, Value in pairs( menu.name ) do
Count = Count + 1
end
for k = 1,Count do
label[k] = guiCreateLabel(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456,\"\",true)
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[k], outputEditBox, false )
dxDrawRectangle(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456, tocolor(254, 0, 0, 255), false)
dxDrawText(menu.name[k], screenW * 0.0908,screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.2599, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(menu.map[k], screenW * 0.2599, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.4290, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(menu.player[k], screenW * 0.4290, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.5981, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
dxDrawText(menu.time[k], screenW * 0.5981, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.7672, screenH * 0.3490, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.00, \"default-bold\", \"center\", \"top\", false, false, false, false, false)
end
Az lenne a kérdésem hogy most ez miért nem működik vagy minden labelt egyesével kell majd beirnom vagy hogy van ez ?Mi lehet benne a probléma ?
Az a kérdés, hogy a dxtexteknek a string részét mindig meg kell -e adnod külön?
-
Nem hanem az hogy a Labelhez ugye nem kell külön külön hozzá rendelni az eseményt(addEventHandler úgyértem hogy ugye nem ezt kellesz csinálnom :
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[1], outputEditBox, false )
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[2], outputEditBox, false )
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[3], outputEditBox, false )
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[4], outputEditBox, false )
)
-
Nem hanem az hogy a Labelhez ugye nem kell külön külön hozzá rendelni az eseményt(addEventHandler úgyértem hogy ugye nem ezt kellesz csinálnom :
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[1], outputEditBox, false )
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[2], outputEditBox, false )
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[3], outputEditBox, false )
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[4], outputEditBox, false )
)
Ja hogy a loopban megadhatod e a kulcsot és nem e kell külön. Persze hogy nem kell külön. Nem tudom mi hibázhatsz a scriptben ugyanis fogalmam sincs hogy hogy készítetted el az element datát, meg különben sem nagyon tudom értelmezni hogy ez mi is akar lenni.
-
code=lua]
for k = 1,10 do
label[k] = guiCreateLabel(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456,\"\",true)
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[k], outputEditBox, false )[
ebben mi lehet a probléma ? dif jól van deklarálva
-
code=lua]
for k = 1,10 do
label[k] = guiCreateLabel(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456,\"\",true)
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", label[k], outputEditBox, false )[
ebben mi lehet a probléma ? dif jól van deklarálva
Táblával csináld, mert ezzel csak felülírod folyamatosan..
-
az - az ?
-
az - az ?
Nem szoktam GUI-zni , te se tedd, mond hogy mit szeretnél csinálni pontosan és össze dobom neked.
-
Ez egy lobby script akar lenni és nekem az kellene hogy minden k elemű dxDrawRectanglere rátudjak kattintani és hogy lehessen gőrgővel mozogni azért akartam beálitani a Guit mert CursorGetPos - al nehezen lehet azt megoldani hogy tudjak majd gőrgetni
local dif = (screenH * 0.3620) - (screenH * 0.3034)
local k = {}
for k = 1,10 do
dxDrawRectangle(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456, tocolor(254, 0, 0, 255), false)
-
Ez egy lobby script akar lenni és nekem az kellene hogy minden k elemű dxDrawRectanglere rátudjak kattintani és hogy lehessen gőrgővel mozogni azért akartam beálitani a Guit mert CursorGetPos - al nehezen lehet azt megoldani hogy tudjak majd gőrgetni
local dif = (screenH * 0.3620) - (screenH * 0.3034)
local k = {}
for k = 1,10 do
dxDrawRectangle(screenW * 0.0928, screenH * 0.2448+(k*dif), screenW * 0.6764, screenH * 0.0456, tocolor(254, 0, 0, 255), false)
Mit értesz lobby script alatt? A görgetés meg szimpla matek néhány lokális változóval.
-
Tudom hogy a gőrgetés mi de én csak Guiban gondolkoztam és azért mondom hogy lehet Cursor pos - al nehezebb
Egy saját játék mód melyekben vannak pályák és pályákat csinálok és a játékosok majd a pálya között fognak választani röviden olyan mint egy CS:GO játék választó de a Játék mód teljesen más
-
Tudom hogy a gőrgetés mi de én csak Guiban gondolkoztam és azért mondom hogy lehet Cursor pos - al nehezebb
Egy saját játék mód melyekben vannak pályák és pályákat csinálok és a játékosok majd a pálya között fognak választani röviden olyan mint egy CS:GO játék választó de a Játék mód teljesen más
local screen = {guiGetScreenSize()}
local box = {200,200}
function renderPages()
dxDrawRectangle(screen[1]/2-box[1]/2-220, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], tocolor(0,0,0,220))
dxDrawRectangle(screen[1]/2-box[1]/2, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], tocolor(0,0,0,220))
dxDrawRectangle(screen[1]/2-box[1]/2+220, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], tocolor(0,0,0,220))
end
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), renderPages)
function createButtons()
g1 = guiCreateButton(screen[1]/2-box[1]/2-220, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], \"\", false)
g2 = guiCreateButton(screen[1]/2-box[1]/2, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], \"\", false)
g3 = guiCreateButton(screen[1]/2-box[1]/2+220, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], \"\", false)
guiSetAlpha(g1,0)
guiSetAlpha(g2,0)
guiSetAlpha(g3,0)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", g1, click1)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", g2, click1)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", g3, click1)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), createButtons)
function click1()
outputChatBox(\"Történés1\")
end
function click2()
outputChatBox(\"Történés2\")
end
function click3()
outputChatBox(\"Történés3\")
end
-
jó ezt én is tudtam :D :D
De nekem loopban kéne és azt meglehet oldani ? azért nyitottam a témát
-
jó ezt én is tudtam :D :D
De nekem loopban kéne és azt meglehet oldani ? azért nyitottam a témát
local screen = {guiGetScreenSize()}
local box = {200,200}
showCursor(true)
positionCache = {}
function renderPages()
for i = 1,3 do
x = screen[1]/2-box[1]/2-300*i+600
dxDrawRectangle(x, screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2], tocolor(0,0,0,220))
positionCache = x
end
end
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), renderPages)
function clicked(button,state)
if state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[1],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) then
outputChatBox(\"click\")
elseif state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[2],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) then
outputChatBox(\"click2\")
elseif state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[3],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) then
outputChatBox(\"click3\")
end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), clicked)
function isCursorOnElement(x,y,w,h)
local mx,my = getCursorPosition ()
local fullx,fully = guiGetScreenSize()
cursorx,cursory = mx*fullx,my*fully
if cursorx > x and cursorx < x + w and cursory > y and cursory < y + h then
return true
else
return false
end
end
-
köszi és ezt nem lehet leröviditeni ?
function clicked(button,state)
if state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[1],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) then
outputChatBox(\"click\")
elseif state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[2],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) then
outputChatBox(\"click2\")
elseif state == \"down\" and isCursorOnElement(positionCache[3],screen[2]/2-box[2]/2, box[1], box[2] ) then
outputChatBox(\"click3\")
end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), clicked)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. augusztus 11. 17:44:44[/time] )
mert vagy 15-20 gombot igy egyesével nehéz lesz beirni
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 11. - 17:45:51 )
ja semmi bocs hülye vagyok ;D ;D :D