local x,y,z = getElementPosition(player)
local Vehicle = createVehicle(getVehicleModelFromName(vehicleName),x,y,z)
local compX,compY,compZ = getVehicleComponentPosition(Vehicle, \"bump_front_dummy\")
outputChatBox(partName)
outputChatBox(compX)
outputChatBox(\"syncing\")
setElementCollisionsEnabled(Vehicle,false)
setElementData(player,\"part:carryVehicle\", Vehicle)
setElementData(Vehicle,\"part:DummyVehicle\",true)
setElementData(Vehicle,\"part:unhidePartName\",partName)
attachElements(Vehicle, player)
Összekevertelek valakivel:)
Én így használtam
eX, eY, eZ = getVehicleComponentPosition(nV, \"bump_front_dummy\", \"world\")
pos2X, pos2Y = getScreenFromWorldPosition(eX, eY, eZ)
De amúgy nemtudom azért hibás-e mert nincs \"world\" vagy más, de nekem ez tökéletesen működik, az nV=a legközelebbi nem dummy-val.