function maxplayer()getMaxPlayers()endaddEvent(\"maxPlayers\", true)addEventHandler(\"maxPlayers\", root, maxplayer)
function maxp() local maxp = triggerServerEvent(\"maxPlayers\", root) outputChatBox(\"maxPlayers: \" ..maxp)endaddCommandHandler(\"tesztike\", maxp)
Eventeknél nincs return, köszi @id100
Esetleg, ha még kezdőbb vagy a fejlesztésben, ajánlom, hogy amikor egy player felcsatlakozik, akkor állítsd be egy elementData-ba a max playerszámot szerveroldalon, és kliensoldalon egyszerűen le is tudod kérni. (Szerveroldal: addEventHandler(\'onPlayerJoin\', root, function() setElementData(source, \'server:maxp\', getMaxPlayers()) end) || Kliensoldal: getElementData(localPlayer, \'server:maxp\')) Ha @id100 megoldását választod, akkor setTimer()-rel frissítsd a max playerszámot, nehogy betedd onClientRender-be, mert szétfagy a szerver..
function teszt() local cucc = getElementData(localPlayer, \'server:maxp\') outputChatBox(\"maxjatekos: \" ..cucc)endaddCommandHandler(\"teszt\", teszt) function szerveroldal() triggerServerEvent(\"maxjatekos\", localPlayer)endaddEventHandler(\'onClientJoin\', getRootElement(), szerveroldal)local cucc = getElementData(localPlayer, \'server:maxp\')-- Szerver oldal addEventHandler(\'onPlayerJoin\', root, function() setElementData(source, \'server:maxp\', getMaxPlayers()) end)function maxPlayer()setElementData(source, \'server:maxp\', getMaxPlayers())endaddEventHandler(\"onPlayerJoin\", root, maxPlayer)addEvent(\"maxjatekos\", true)addEventHandler(\"maxjatekos\", root, maxPlayer)
dxDrawText(\"Online Játékos: \"..tostring(cucc) \" / \"..onlineplayer, sx-770, sy-260, _, _, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, dxfont)
Szerintem egy .. kimaradt, próbáld meg így: dxDrawText(\"Online Játékos: \"..tostring(cucc).. \" / \"..onlineplayer, sx-770, sy-260, _, _, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, dxfont)
onClientPlayerJoin E: Rosszul írtad kliensoldalon.