Szia ez egy egyszerű kapunyitó a működése hogy pl a határnál csinálsz átkelőt és sorompóval leakarod zárbi akkor letszed a sorompót pályaszerkesztőbe és ott megadja a kordinátáit. Ezután a scriptbe beleírod hogy csináljon egy objactet \"createObject\" utána megadod az object id-t ez esetben a 988 és a kordinátáit amit a pályaszerkesztőből kinézel x,y,z sorrendben.ezután már csak a \"moveobject\" parancs elég ezzel tudod mozgatni.
local objGate3 = createObject(988, 907.29998779297, -1224.400390625, 13.5, 0, 0, 270)
local open = false
-- Gate code
function kapunyit(thePlayer)
local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
local distance = getDistanceBetweenPoints3D(907.29998779297, -1224.400390625, 13, x, y, z)
if (distance<=10) and (open==false) then
open = true
outputChatBox(\"Kimenő kapu nyitva.\", thePlayer, 0, 255, 0)
moveObject(objGate3, 988, 907.29998779297, -1224.400390625, 11.9, 0, 0, 0)
setTimer(kapuzar3, 5000, 1, thePlayer)
end
end
function kapuzar3(thePlayer)
setTimer(resetState8, 1000, 1)
moveObject(objGate3, 988, 907.29998779297, -1224.400390625, 13, 0, 0, 0)
end
function resetState8()
open = false
end
addCommandHandler(\"gate\", kapunyit)