Sziasztok egy gate systemen belül van egy kis próblémám van két kapum az eggyik működik a másik már nem
Működő:
local objGateg = createObject(980, 1953.5999755859, -790.29998779297, 143.30000305176, 0, 0, 107.99011230469)
exports.pool:allocateElement(objGateg)
local open = false
-- Gate code
function kinyit(thePlayer)
local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
local distance = getDistanceBetweenPoints3D(1953.5999755859, -790.29998779297, 143.30000305176, x, y, z)
if (exports.global:hasItem(thePlayer, 4, 2002)) then
if (distance<=7) and (open==false) then
open = true
exports.global:sendLocalMeAction(thePlayer, \"kinyit egy közelben lévő kaput.\")
moveObject(objGateg, 500, 1953.5999755859, -790.29998779297, 137.30000305176, 0, 0, 0)
else
if (exports.global:hasItem(thePlayer, 4, 2002)) then
if (distance<=7) and (open==true) then
moveObject(objGateg, 500, 1953.5999755859, -790.29998779297, 143.30000305176, 0, 0, 0)
open = false
exports.global:sendLocalMeAction(thePlayer, \"bezár egy közelben lévő kaput.\")
end
end
end
end
end
addCommandHandler(\"birtokgate\", kinyit)
Nem jó:
local objGateg = createObject(980, 1245.5999755859, -767.29998779297, 93.800003051758, 0, 0, 0)
exports.pool:allocateElement(objGateg)
local open = false
-- Gate code
function kinyit(thePlayer)
local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
local distance = getDistanceBetweenPoints3D(1245.5999755859, -767.29998779297, 93.800003051758, x, y, z)
if (exports.global:hasItem(thePlayer, 4, 2002)) then
if (distance<=7) and (open==false) then
open = true
exports.global:sendLocalMeAction(thePlayer, \"kinyit egy közelben lévő kaput.\")
moveObject(objGateg, 500, 1245.5999755859, -767.29998779297, 87.800003051758, 0, 0, 0)
else
if (exports.global:hasItem(thePlayer, 4, 2002)) then
if (distance<=7) and (open==true) then
moveObject(objGateg, 500, 1245.5999755859, -767.29998779297, 93.800003051758, 0, 0, 0)
open = false
exports.global:sendLocalMeAction(thePlayer, \"bezár egy közelben lévő kaput.\")
end
end
end
end
end
addCommandHandler(\"gate\", kinyit)
Hogy tudnám megcsinálni ?
Nekem is volt már ilyen probléma egybe buggolt nálam a kettő
a
function kinyit(thePlayer)
nél a kinyit-ot írd át valami másra meg a legalján is van egy ilyen kinyit azt is írd át amire a felsőt is átírtad
local objGateg = createObject(980, 1245.5999755859, -767.29998779297, 93.800003051758, 0, 0, 0)
exports.pool:allocateElement(objGateg)
local open = false
-- Gate code
function kinyit(thePlayer)
local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
local distance = getDistanceBetweenPoints3D(1245.5999755859, -767.29998779297, 93.800003051758, x, y, z)
if (exports.global:hasItem(thePlayer, 4, 2002)) then
if (distance<=7) and (open==false) then
open = true
exports.global:sendLocalMeAction(thePlayer, \"kinyit egy közelben lévő kaput.\")
moveObject(objGateg, 500, 1245.5999755859, -767.29998779297, 87.800003051758, 0, 0, 0)
elseif (distance<=7) and (open==true) then
moveObject(objGateg, 500, 1245.5999755859, -767.29998779297, 93.800003051758, 0, 0, 0)
open = false
exports.global:sendLocalMeAction(thePlayer, \"bezár egy közelben lévő kaput.\")
end
end
end
end
addCommandHandler(\"gate\", kinyit)
Legközelebb használj debugscriptet.
Nincs tesztelve!