Szerző Téma: Fuelsystem  (Megtekintve 752 alkalommal)

Fuelsystem
« Dátum: 2017. június 28. - 16:28:13 »
0 Show voters
Sziasztok! Egy segítséggel fordúlnék hozzátok. Nem rég elkezdtem készíteni egy speedo-t azaz kilóméter órát. Első hiba amibe bele ütköztem az az üzemanyag lekérése egy autónak és az az üzemanyag csökkentése az autó sebességének hatványosaként. Esetleg tudnátok benne segíteni?

Fuelsystem
« Válasz #1 Dátum: 2017. június 28. - 17:32:31 »
0 Show voters
Az üzemanyag értékét neked kell tárolnod, a GTA nem ad rá lehetőséget (ha jól tudom). Ez a tárolás nyilván áll egy elementDatából (get,set) illetve egy SQL-ben tárolt értékből (ez az általános). Ha valamilyen módot használsz, ott már ez megvan csinálva csupán ki kell keresned a módban az adott adatokat és lekérned. 
Az üzemanyag fogyasztásra több dolgot is érdemes szem előtt tartanod mikor elkészíted. Egyik az, hogy a járműmotorja jár -e, ha igen akkor is szokott csökkenni az üzemanyag (nyilván nem akkora mértékben mint mikor közlekedsz vele), illetve hogy mozog -e a jármű. Szükséged lesz némi átalakításra mert az MTA yardban számol (ha jól emlékszem már).
 
 

function getElementSpeed(element,unit)
if (unit == nil) then unit = 0 end
if (isElement(element)) then
   local x,y,z = getElementVelocity(element)
   if (unit==\"mph\" or unit==1 or unit ==\'1\') then
      return (x^2 + y^2 + z^2) ^ 0.5 * 100
   else
      return (x^2 + y^2 + z^2) ^ 0.5 * 161
   end
else
   return false
end
end

 

Az alábbi beállítás, mph-ra számolja ki neked a jármű sebbeségét, amit meg tudsz hívni innentől. Hirtelen most ennyi tudtam összeszedni. Valaki aki okosabb a témában remélhetőleg kicsit többet tud segíteni benne. :) 
 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal