Sziasztok. Elkezdett járni az agyam, hogy is lehetne több féle CJ skin. Addig eljutottam, hogy egy-egy elem már kap más textúrát, de nagyon nem értek a shader-ekhez.
addCommandHandler(\"change\", function()
textures2 = {{\"body\",\"white.png\"},{\"head\",\"face.png\"}}
for i,v in pairs (textures2) do
local shader = dxCreateShader(\"shader.fx\", 0, 0, true, \"ped\")
local normal = dxCreateTexture(v[2])
dxSetShaderValue(shader,\"body\",normal)
engineApplyShaderToWorldTexture(shader,v[1])
end
end)
Ezt a kódot a hivatalos mta fórumon találtam, ezzel nem jó. Próbáltam máshogy is, de nem hinném, hogy a Lua-nak van baja, sokkal inkább az FX-nek.
texture body;
texture head;
technique tec0
{
pass P0
{
Texture[0] = body;
Texture[1] = head;
}
}
texture body;
texture head;
technique tec0
{
pass P0
{
Texture[0] = body;
}
}
technique tec1
{
pass P0
{
Texture[0] = head;
}
}
texture body;
texture head;
technique tec0
{
pass P0
{
Texture[0] = body;
}
pass P1
{
Texture[0] = head;
}
}
Így próbáltam az FX részét. Ezekkel a megoldásokkal sem jó. Esetleg aki jobban ért a shader-ekkel, mint jómagam, az segíthene. Előre is köszi.