GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: BlackSy - 2018. Június 16. - 19:19:48

Cím: Fehér CJ
Írta: BlackSy - 2018. Június 16. - 19:19:48
Sziasztok. Elkezdett járni az agyam, hogy is lehetne több féle CJ skin. Addig eljutottam, hogy egy-egy elem már kap más textúrát, de nagyon nem értek a shader-ekhez.
 

addCommandHandler(\"change\", function()
textures2 = {{\"body\",\"white.png\"},{\"head\",\"face.png\"}}
 
for i,v in pairs (textures2) do
   local shader = dxCreateShader(\"shader.fx\", 0, 0, true, \"ped\")
   local normal = dxCreateTexture(v[2])
   dxSetShaderValue(shader,\"body\",normal)
   engineApplyShaderToWorldTexture(shader,v[1])
end
end)

 
Ezt a kódot a hivatalos mta fórumon találtam, ezzel nem jó. Próbáltam máshogy is, de nem hinném, hogy a Lua-nak van baja, sokkal inkább az FX-nek.
 

texture body;
texture head;
technique tec0
{
    pass P0
    {
        Texture[0] = body;   
        Texture[1] = head;         
    }
}


texture body;
texture head;
technique tec0
{
    pass P0
    {
        Texture[0] = body;         
    }
}
technique tec1
{
    pass P0
    {
        Texture[0] = head;         
    }
}


texture body;
texture head;
technique tec0
{
    pass P0
    {
        Texture[0] = body;         
    }
pass P1
{
    Texture[0] = head;         
}
}

 
Így próbáltam az FX részét. Ezekkel a megoldásokkal sem jó. Esetleg aki jobban ért a shader-ekkel, mint jómagam, az segíthene. Előre is köszi. :D
Cím: Fehér CJ
Írta: Fr3d - 2019. Február 25. - 20:38:34
Azóta sikerült megoldani? Mert erre én is kíváncsi vagyok.
Cím: Fehér CJ
Írta: BlackSy - 2019. Február 26. - 18:33:36
Idézetet írta: Fr3d date=1551123514


   
      Azóta sikerült megoldani? Mert erre én is kíváncsi vagyok.
   


Sajnos nem. De nem is igazán foglalkoztam mostanában vele. :D