GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: id100 - 2016. Június 05. - 21:25:01

Cím: Fegyver paintjobok
Írta: id100 - 2016. Június 05. - 21:25:01
Sziasztok!
Elkezdtem csinálni egy fegyverpaintjob rendszert, de nem tudom hogyan tudnám megoldani hogy rárakja a közeli fegyverre egy textúrát, ha van olyan egy felhasználónak. Például Sniper 3db paintjobbal, de nem tudom hogyan rakjam rá.
dxCreateTexture stb-ig eljutottam, csak nem tudom hogyan kérjem le a fegyvert a streamIn-hez.
Cím: Fegyver paintjobok
Írta: Xenius - 2016. Június 11. - 17:38:32
valami.fx:
 
texture gCustomTexture : TEXTURE;
technique hello{
    pass P0{
        Texture[0] = gCustomTexture;
    }
}

 
lua:
 
local shader = dxCreateShader(\"valami.fx\", 0, 0, false, \"all\")
local tex = dxCreateTexture(\"kep.png\")
dxSetShaderValue(shader, \"TEXTURE\", kep)
engineApplyShaderToWorldTexture(shader, \"valamitexturanev\", localPlayer) (localPlayerre teszi rá, ha nincs ott akkor mindenre)
Cím: Fegyver paintjobok
Írta: id100 - 2016. Június 11. - 17:44:08
Szia! (Írtam PM-ben, pontosan ugyanezt).
Köszönöm szépen a válaszodat! De ha jólértem akkor ez a player modelljére teszi a textúrát, de nekem a fegyverére kéne. Le tudnád írni hogy hogyan válasszam ki a fegyverét?
Cím: Fegyver paintjobok
Írta: Xenius - 2016. Június 11. - 17:46:13
Ha a játékos kezében van a fegyver, akkor olyan mintha a játékos része lenne, így elég a játékosra rátölteni a textúrát.
Cím: Fegyver paintjobok
Írta: id100 - 2016. Június 11. - 17:46:51
És így csak a fegyverére fogja rakni ha jól értem ?
Cím: Fegyver paintjobok
Írta: Xenius - 2016. Június 11. - 17:48:41
Ha a fegyver valamelyik textúrájára töltöd rá akkor igen.
Cím: Fegyver paintjobok
Írta: id100 - 2016. Június 11. - 17:52:43
Abban tudsz segítséget adni hogy egy konkrét M4-nek mi a textúrája ilyen helyzetben? És hogyan töltsem rá a funkciókkal? (Autóknál már megoldottam, csak ezért kérdezem, tudom mit csinálok de itt mégsem ment sehogy..)
Cím: Fegyver paintjobok
Írta: Xenius - 2016. Június 11. - 17:54:04
Ugyan úgy működik mint az autóknál, csak épp játékosra töltöd rá. A dxCreateShader-nél engedélyezni kell hogy az adott element típusra. Vagy ha ezzel nem akarsz bajlódni, akkor all-ra teszed és meg van oldva.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Június 11. - 17:54:25 )

ezzel tudod megnézni a textúra neveket: shader_tex_names (communityn fentvan)
Cím: Fegyver paintjobok
Írta: id100 - 2016. Június 11. - 17:55:30
Azt használtam autóknál de fegyvereknél még nem ment,hiába a textúranév. ezért kértem a példát, ha lenne időd akkor leírnád most?
Cím: Fegyver paintjobok
Írta: Xenius - 2016. Június 11. - 18:00:32
https://mega.nz/#!eQoEBRYZ!eoysalobNUNH625Dczq3929iFvhF8S0lLj4wclH5UTY

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. június 11. 18:01:30[/time] )

használat: /wep 30 1

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Június 11. - 18:01:55 )

ha a kezedben van az ak, mutatni is fogja
Cím: Fegyver paintjobok
Írta: id100 - 2016. Június 11. - 18:02:37
Mindjárt ránézek, köszönöm szépen!
Te rád mindig számíthatunk :)