Hogyan lehet beültetni azt a játékost a buszba, amelyik megnyomta a gombot?
Próbáltam már Kliens és Szerveroldalon is a warpPlayerIntoVehicle ( root, bus )-t és a warpPedIntoVehicle ( root, bus ) -t is.
Kliens oldalon
function elkezd()
outputChatBox(\"Üdvözöllek a busztársaságnál.\")
outputChatBox(\"Szeretnéd elkezdeni a munkát? Ha igen, válassz egy útvonalat!\")
valaszto = guiCreateWindow ( 0.35, 0.6, 0.3, 0.3, \"Útvonal választó\", true )
helyijarat_button = guiCreateButton( 0.05, 0.3, 0.4, 0.2, \"Helyijárat\", true, valaszto)
tavolsagijarat_button = guiCreateButton( 0.55, 0.3, 0.4, 0.2, \"Távolsági járat\", true, valaszto )
bezar_button = guiCreateButton( 0.8, 0.8, 0.2, 0.2, \"Bezár\", true, valaszto )
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", helyijarat_button, helyijarat, false )
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", bezar_button, bezar, false )
addEventHandler ( \"onClientMarkerLeave\", root, bezar)
end
addEventHandler(\"onClientMarkerHit\",getRootElement(),elkezd)
function bezar()
guiSetVisible(valaszto, false)
end
function helyijarat()
guiSetVisible ( valaszto, false )
triggerServerEvent( \"helyijarat_v\", getRootElement())
warpPlayerIntoVehicle ( root, bus )
--spawnVehicle(bus, 2174, -2282, 14 )
end
Szerveroldal
local x = 2177
local y = -2258
local z = 15
local munkaado = nil
local bus = nil
function munkaado( )
--if munka == 0 then
createPed ( 141, x, y, z,-90 )
createBlip (x,y,z)
munkaado = createMarker ( x+0.1, y+0.07, z-2, \"cylinder\", 1.5, 255, 255, 0, 170 )
--end
end
addEventHandler( \"onResourceStart\", getRootElement(), munkaado )
addEvent(\"helyijarat_v\", true)
addEventHandler(\"helyijarat_v\", getRootElement(),
function (helyijarat_v)
bus = createVehicle ( 431, 2174, -2282, 14 )
end)