local x,y = guiGetScreenSize() oX, oY = 1920, 1080 function mainRender() local health, armor = getElementHealth(localPlayer), getPedArmor(localPlayer) local h, m = getTime() if h < 10 then h = \"0\" .. h end if m < 10 then m = \"0\" .. m end dxDrawRectangle(1590/oX*x, 30/oY*y, 300/oX*x, 100/oY*y, 0x7F000000) --Háttér dxDrawRectangle(1600/oX*x, 40/oY*y, 280*health/100/oX*x, 10/oY*y, 0xCCFF0000) --Élet dxDrawRectangle(1600/oX*x, 60/oY*y, 280*armor/100/oX*x, 10/oY*y, 0xCC006EB2) --Pajzs dxDrawText(h .. \":\" .. m, 1600/oX*x, 70/oY*y, _, _, _, 2/oX*x, \"pricedown\", \"left\", \"top\") --Idő end addEventHandler(\"onClientRender\", root, mainRender) [/quote] Előre is köszönök minden választ,BGAB
food = getElementData(localPlayer,\"int:Food\") or 100
setTimer(function()if food > 0 then setElementData(localPlayer, \"int:Food\", food - 2) end end, 6000, 0)
Eltűntetés: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetPlayerHudComponentVisible Csík hozzáadáshoz létrehozol egy ElementData-t, pl: food = getElementData(localPlayer,\"int:Food\") or 100 aztán használod úgy, mint a health-ot, vagy az armor-t. Levonáshoz használj egy Timer-t. setTimer(function()if food > 0 then setElementData(localPlayer, \"int:Food\", food - 2) end end, 6000, 0) Az energiához meg https://community.mtasa.com/index.php?p=resources&s=details&id=8149
setTimer(function()if food <= 0 then setElementHealth(localPlayer, health-osszeg2) end end, 6000, 0)