Szerző Téma: CameraMatrix  (Megtekintve 712 alkalommal)

CameraMatrix
« Dátum: 2017. Június 24. - 19:59:08 »
0
Sziasztok. Lehet, hogy kissé hülye kérdés, de hogyí tudnám megoldani a setCameraMatrix után, hogy visszarakja a játékosra a matrix-ot? Eddig így próbáltam:
 

function MatrixAdd()
setCameraMatrix( 2481.1623535156, -1671.0091552734, 13.33978843689, 2481.388671875, -918.42474365234, 99.881813049316)
end

 
Így adja, és így adná vissza:
 

function MatrixDel()
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
setCameraMatrix( x, y, z)   
end

 
De sajnos nem jó. Mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszönöm.
 
Ez perze Client oldal.
 
E:Megoldva.
« Utoljára szerkesztve: 2017. Június 24. - 20:04:49 írta BlackSy »

CameraMatrix
« Válasz #1 Dátum: 2017. Június 24. - 20:13:29 »
+1
setCameraTarget(localPlayer)

CameraMatrix
« Válasz #2 Dátum: 2017. Június 24. - 20:16:22 »
+1
Amikor kiraktam, rájöttem, de köszi. :D

CameraMatrix
« Válasz #3 Dátum: 2017. Június 24. - 20:19:26 »
+2
Az oke, de (bar ritka az ilyen) lehet hogy masnak is lenne ilyen kerdese, es igy latja h mi volt a megoldas. :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal