GTA Közösség - A magyar GTA fórum
Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Ruska Barnabás - 2017. április 26. - 19:19:27
-
Üdv! Lenne olyan kérdésem hogy valahogy meg-e lehetne oldani azt hogy mindegyik kocsinak egyedi hangja legyen. Az a baj hogy ahogy keresgéltem neten úgy láttam hogy 1 hang több kocsihoz is tartozik azonban én azt szeretném hogy az összes modolt kocsinak legyen egy egyedi hangja. Valaki tudna ebbe nekem segíteni hogy miként lehetne megoldani?:/
-
És akkor most jöjőn az ami még nem volt publikálok 1 scriptet ...
local kocsihang = {}
function ujatuhangkeneagyereknek()
local allVehicles = getElementsByType(\"vehicle\")
for index, veh in ipairs (allVehicles) do
local model = getElementModel(veh)
if model == 604 then --kocsi id
if getVehicleEngineState(veh) then
if isElement(kocsihang[veh]) then
local gear = getVehicleCurrentGear ( veh ) or 1
local velocityX, velocityY, velocityZ = getElementVelocity(veh)
local actualspeed = ((velocityX^2 + velocityY^2 + velocityZ^2)^(0.5)) * ((11 - gear) /10) --váltás szimuláció
local mph = actualspeed * 20 * 111.847 -- a hang elöreléptetése kilómétertől függöen
local minSoundSpeed = 0.10 -- a kiválasztot hang gyorsasága
local soundSpeed = mph/(1000+1000/minSoundSpeed) + minSoundSpeed -- a hangelöreléptetése kilóméter után
setSoundSpeed (kocsihang[veh], soundSpeed)
else
local x, y, z = getElementPosition(veh)
kocsihang[veh] = playSound3D(\"motorhang.wav\", x, y, z, true) -- a kiválasztot soundod a kocsihoz
attachElements(kocsihang[veh], veh)
end
else
if isElement(kocsihang[veh]) then --kikapcsolja a soundod ha nem jára motor
destroyElement(kocsihang[veh])
end
end
end
end
end
addEventHandler(\"onClientPreRender\", root, ujatuhangkeneagyereknek)
[/quote]
Nem ez a legjobb és egyetlen megoldás ehhez a problémához ez egy ilyen rögtönzött cucc volt de működik jó használatot