GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Hasirama - 2016. December 17. - 13:10:47

Cím: Egyedi jármű component létrehozása
Írta: Hasirama - 2016. December 17. - 13:10:47
Hali!
 
 
 
Azt hogy lehet megoldani, hogy egy egyedi componentet rakni a járművekre? Nem egy létezőre gondolok, hanem tényleg egy teljesen egyedit, egyedi névvel ellátva. Talán modellezésnél kell valami olyat csinálni, vagy hogyan?
 
 
 
Válaszokat előre is köszönöm!
Cím: Egyedi jármű component létrehozása
Írta: Xenius - 2016. December 17. - 13:13:39
Szia.
 
Maximum úgy kivitelezhető hogy attachElements-el rárakod, vagy variánsként.
Cím: Egyedi jármű component létrehozása
Írta: Hasirama - 2016. December 17. - 13:17:28
Nekem csak maga a component kell, hogy lekérdezhessem a pozícióját. Tehát nekem nem baj, ha nem látom. Vagy akkor egy olyat kérdeznék, hogy minden járműnek máshol van a tanksapkája. Oda szeretnék egy képet/feliratot tenni. Nem magára a kocsira, hanem arra a pozícióra. Van egy Hl-es sultanom, amin van a tanksapka mellett egy HL-felirat. Az egy külön component, így oda tudtam helyezni egy képet. Van bármi mód arra, hogy be tudjam állítani ez nélkül is, hogy arra a pozícióra rakjon egy képet?
Cím: Egyedi jármű component létrehozása
Írta: Xenius - 2016. December 17. - 13:34:04
Ja így már értem a kérdésed (azt hiszem).
 
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetVehicleComponentPosition
 
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetVehicleComponentRotation
Cím: Egyedi jármű component létrehozása
Írta: Hasirama - 2016. December 17. - 13:39:19
Félig:D Eddig eljutottam. Viszont a tanksapka nem egy külön component. Olyan nincsen. Azért szeretnék oda egyet kreálni, ha ez lehetséges. Ha nem, akkor viszont hogy hogyan lehet annak a helyét átvitt értelemben megadni, hogy érzékelje azt, hogy ott van(megjeleníteni ott egy képet a tanksapkánál pl)
Cím: Egyedi jármű component létrehozása
Írta: dugasz1 - 2016. December 17. - 23:40:04
Ha egy képet akarsz oda rajzolni.
Akkor ki kell számolnod, hogy hol van az a pont a kocsihoz képest. Persze minden frame elött meg kell ezt csinálnod, mert a kocsi is mozoghat (meg persze mert dx)
 
A kocsi poziciójából, rotációjából és egy offestből (magyarul eltolás, hogy merre van a kocsi centerétől a tanksapka) ki tudod számolni ezt a pontot.
 
(Azért arra vigyázz hogy a getElementsByType még ha beállítod hogy csak a be streamelt kocsikat kérje csak le akkor is szűkisd le, hogy a túl messziek vagy amiket nem is lát a cliens ne renderelje feleslegesen)
Cím: Egyedi jármű component létrehozása
Írta: Hasirama - 2016. December 18. - 08:00:28
Nem mondom, hogy nem ezt kerestem, de nem tűnik túl könnyűnek ez a kiszámolósdi:D Azért egy próbát megejtek. Köszönöm szépen mindkettőtöknek!
Cím: Egyedi jármű component létrehozása
Írta: dugasz1 - 2016. December 18. - 18:19:15
Szívesen ha kell még segítség csak írj.
Cím: Egyedi jármű component létrehozása
Írta: Incama - 2016. December 18. - 21:07:11
HLes sultannal odamodelleztem a logót a kocsira.