Sziasztok, most tanulom a lua fejlesztést, és egy \"oszlopos\" megjelenésű hud-ot szeretnék készíteni, de elakadtam. Két képből szeretném kirajzolni, egy háttér, és egy bar, ami 3 színű (photoshop-ban elkészítve) és a HP-nak megfelelően látszódik. (Tehát 50 HP-nál csak a fele látszódik a bar-nak) Itt a kód, amivel próbálkoztam: Kliens.lua :
local kepernyom = {guiGetScreenSize()} -- Képernyő lekérése local panelSize = { [\"hud\"] = {400, 400}, [\"hudHp\"] = {100, 100}, } local panelPos = {kepernyom[1]-panelSize[\"hudHp\"][1]+5, kepernyom[2]-panelSize[\"hudHp\"][2]+70} -- Poziciónálás addEventHandler(\"onClientRender\", root, function () local hp = getElementHealth(localPlayer)
Így viszont mindig csak a bar egy adott részét rajzolja ki, nem csak a magassága változik. Úgy szeretném megcsinálni, hogy a szélessége állandó, a magassága pedig a HP-nak megfelelően változik. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Cím: dxDrawImageSection segítségkérés
Írta: Jason - 2019. november 16. - 08:42:03
Szia! Én ez alapján a videó alapján készítettem el annó az első saját HUD-omat. Remélem Neked is segíteni fog.
Szia! Köszönöm a segítséged, de sajnos nem erre gondoltam. Képpel szeretném megoldani, hogy a csík színátmenetes legyen. És a dxDrawImageSection-nak elvileg ez a lényege, hogy le tudom vágni a kép mondjuk tetejét. Tehát ha 100 hp-d van, a teljes csík látszik (alja piros, közepe sárga, teteje zöld). Ha pedig 50 akkor csak az alja, ami piros, és a közepe, ami sárga látszódna. Csak nem így rajzolja ki, hanem csak a sárga részét rajzolja a bar-nak (tehát a közepét, nem az egészet). Ezt nem értem, hogy miért így csinálja, próbálkoztam azóta is vele, de nem lett jobb sajnos.