dxDrawImageSection segítségkérés
Sziasztok, most tanulom a lua fejlesztést, és egy \"oszlopos\" megjelenésű hud-ot szeretnék készíteni, de elakadtam.
Két képből szeretném kirajzolni, egy háttér, és egy bar, ami 3 színű (photoshop-ban elkészítve) és a HP-nak megfelelően látszódik. (Tehát 50 HP-nál csak a fele látszódik a bar-nak)
Itt a kód, amivel próbálkoztam:
Kliens.lua :
local kepernyom = {guiGetScreenSize()} -- Képernyő lekérése
local panelSize = {
[\"hud\"] = {400, 400},
[\"hudHp\"] = {100, 100},
}
local panelPos = {kepernyom[1]-panelSize[\"hudHp\"][1]+5, kepernyom[2]-panelSize[\"hudHp\"][2]+70} -- Poziciónálás
addEventHandler(\"onClientRender\", root, function ()
local hp = getElementHealth(localPlayer)
dxDrawImage(panelPos[1] - 37, panelPos[2] + 100, 100, 100, \"files/hpBg.png\")
dxDrawImageSection(panelPos[1] - 27, panelPos[2] + 143, 80, 44*(hp/100), panelPos[1] - 27, panelPos[2] + 143, 80, 44*(hp/100), \"files/hpBar.png\")
end)
Így viszont mindig csak a bar egy adott részét rajzolja ki, nem csak a magassága változik. Úgy szeretném megcsinálni, hogy a szélessége állandó, a magassága pedig a HP-nak megfelelően változik. Előre is köszönöm a segítségeteket.