Szerző Téma: dxCreateFont  (Megtekintve 1545 alkalommal)

dxCreateFont
« Dátum: 2016. Május 20. - 14:11:08 »
0 Show voters
Sziasztok megtudnátok mondani hogy ez  miért nem működik?
 
 
local FONT = dxCreateFont (\"BEBAS.ttf\",14)

 

Bevan írva metába meg minden  :o
« Utoljára szerkesztve: 2016. Május 21. - 07:00:21 írta Kepusz »

dxCreateFont
« Válasz #1 Dátum: 2016. Május 20. - 15:03:26 »
0 Show voters
Kicsit pontosabban, mi nem működik?



  • Kliens oldalra írd

  • Ha a .ttf mappában van, akkor a meta-ba is és ide is így írd: \"mappa/BEBAS.ttf\"


dxCreateFont
« Válasz #2 Dátum: 2016. Május 20. - 15:18:15 »
0 Show voters
Rendesen működik a resource csak miután ezt így beillesztem nem működik és ez a hiba fogad
És kliens oldal és bevan írva rendesen metá-ba
 
ERROR: teszt/teszt2.lua:43 attempt to compare string with number
« Utoljára szerkesztve: 2016. Május 21. - 06:59:58 írta Kepusz »

dxCreateFont
« Válasz #3 Dátum: 2016. Május 27. - 06:58:25 »
0 Show voters
Mi található a 43. sorban? Ez a lokalizálás? Mert ezt tedd functionon kívül és érdemes legelőre. :D
Mellesleg a hiba amit küldtél az, hogy stringként érzékeli a számot. Ezt egy tonumber()-el meglehet oldani, de az általad írt dologhoz felesleges. :D

dxCreateFont
« Válasz #4 Dátum: 2016. Május 27. - 16:28:39 »
0 Show voters
Ohh köszi de most nem ír ki semmit function-on kívül van sor elején és nem csinál semmit
« Utoljára szerkesztve: 2016. Május 27. - 16:34:44 írta Kepusz »

dxCreateFont
« Válasz #5 Dátum: 2016. Május 27. - 16:56:15 »
0 Show voters
Másold már be, hogy hogy akarod használni plezs.

dxCreateFont
« Válasz #6 Dátum: 2016. Május 27. - 17:30:16 »
0 Show voters
local components = { \"weapon\", \"ammo\", \"health\", \"radar\" , \"clock\", \"money\", \"breath\", \"armour\", \"wanted\" }
local FONT = dxCreateFont (\"fonts/font.ttf\",72)
 
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()),
function ()
for _, component in ipairs( components ) do
setPlayerHudComponentVisible( component, false )
end
end)
 
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize( )
function createText()
     
        local localPlayerName = getPlayerName(getLocalPlayer())
        local hour, minutes = getTime()
    local playerMoney = getPlayerMoney ( playerX, playerY, playerZ )
        local armor = math.ceil(getPlayerArmor ( localPlayer ))
local hp = math.ceil(getElementHealth(localPlayer))
local ammo = getPedAmmoInClip ( localPlayer )
local breath = math.ceil(getPedOxygenLevel (getLocalPlayer()))..\"%\"
local weapon = getPedWeapon(localPlayer)
local now = getTickCount( )
local playerX, playerY, playerZ = getElementPosition ( localPlayer )
 
dxDrawImage ( screenWidth/1.3 - 40, 0, 320, 170, \'hud.png\', angle, 0, -120 )
dxDrawImage( screenWidth/1.2 - 0, 170, 170, 100, \"kepek/\"..weapon..\".png\",angle, 0, -0 )
dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 45, 2.13 *hp, 16 ,tocolor( 174, 208, 118 ) );
dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 80, 2.13 *armor, 16 ,tocolor( 58, 184, 220 ))
 
      if minutes < 10 then
   minutes = \"0\"..minutes
end   
 
if hour < 10 then
   hour = \"0\"..hour
end
 
   
       dxDrawText (hour..\":\"..minutes, 985, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor (255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true )
      --Pénz
 
    dxDrawText ( playerMoney..\"#8BC963\"..\"$\", 1077, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"FONT\",\"left\",\"top\",false,false,false,true   )
 
dxDrawText (  ammo , 1216, screenHeight - 835, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 139, 201, 99, 255 ), 0.8, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true )
 
end
function HandleTheRendering ( )
        addEventHandler(\"onClientRender\", root, createText) 
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)
« Utoljára szerkesztve: 2016. Június 14. - 16:40:48 írta anGeL »

dxCreateFont
« Válasz #7 Dátum: 2016. Május 29. - 15:21:22 »
0 Show voters
local FONT = dxCreateFont (\"BEBAS.ttf\",14)
dxDrawText ( playerMoney..\"#8BC963\"..\"$\", 1077, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"FONT\",\"left\",\"top\",false,false,false,true   )
Így írjad.
local betutipus = dxCreateFont (\"betutipus.ttf\",14)
dxDrawText ( playerMoney..\"#8BC963\"..\"$\", 1077, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, betutipus,\"left\",\"top\",false,false,true,true, true   )
Vannak hülyeségei a luának. A betutipust, meg a lokális változóját kicsibe írd. A dx-ben a font változóját ne idézőjelbe írd.

dxCreateFont
« Válasz #8 Dátum: 2016. Június 14. - 16:36:31 »
0 Show voters
Ohhh köszi

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal