Helló!
Szeretnék 1 egyedi F11 mappot csinálni, és azt úgy szeretném megoldani, hogy teljesen illeszkedjen minden, koordinátára pontosan.
Az a gond, hogy nem tudom hogy helyezzem el a játékos ikonját, és a blippeket sem, pl lehetne azzal kezdeni, hogyha a térkép közepére kattintok, akkor 0, 0 legyen az abszolút X és Y.
mapVisible = false
toggleControl (\"radar\", false)
map = {}
map[\"size\"] = 1024
function showMap(button, state)
if button == \"F11\" and state == true then
if mapShown == false then
mapVisible = true
addEventHandler (\"onClientRender\", root, renderMap)
showCursor (true)
else
mapVisible = false
removeEventHandler (\"onClientRender\", root, renderMap)
showCursor (false)
end
end
end
addEventHandler (\"onClientKey\", root, showMap)
x, y = guiGetScreenSize()
mx, my = 1920, 1080
function renderMap()
dxDrawImage (x/2 - map[\"size\"]/2, y/2 - map[\"size\"]/2, map[\"size\"], map[\"size\"], \"images/map.jpg\")
end
function click(button, state, aX, aY)
if button == \"left\" and state == \"down\" then
--iprint (x-map[\"size\"])
iprint (aX - map[\"size\"])
end
end
addEventHandler (\"onClientClick\", root, click)
Az itt pl a gond, utolsó functionban lehet látni, hogy azt kéne néznie hogy a radaron hova kattintok. Hiába középre kattintok, akkor is -800 meg ilyesmi koordinátákat kapok. Meg hogy csináljam azt meg hogy pl legyen 1 createBlip (0, 0, 0) koordinátán, és az ezen a radaron is látszódjon? Gondolom lekérem blipenként a pozíciókat, és renderrel a helyükre rakom, csak akkor is úgy lesz hogy teljesen rossz helyre vannak rajzolva. Illetve a player saját ikonjának a rotation-ja.
Az MTA San Andreas\\MTA\\cgui\\images\\radar.jpg -t használom.