GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: sanyikaHUN15 - 2018. Július 10. - 19:23:25

Cím: Custom model hiba
Írta: sanyikaHUN15 - 2018. Július 10. - 19:23:25
Sziasztok!
 
Az volna a problémám, hogy beraktam a szerveremre egy modelt, betölti a szerver rendesen, viszont a model teljesen fekete, és a kocka 2 oldala van meg csak. 
 
Kód:
 

function loadMod(fajl, model, col)
txd = engineLoadTXD(\'files/\'.. fajl ..\'.txd\')
engineImportTXD(txd, model)
dff = engineLoadDFF(\'files/\'.. fajl ..\'.dff\', 0)
engineReplaceModel(dff, model)
if col then
col = engineLoadCOL(\'files/\'.. fajl ..\'.col\')
engineReplaceCOL(col, model)
end
end
loadMod(\"cube\", 970, true)

 
Segítségeket előre is köszönöm! :) 
Cím: Custom model hiba
Írta: BlackSy - 2018. Július 10. - 21:33:36
Ha jól gondolom, akkor nem a script-el lesz baj, hanem az Import-export-ért felelős plugin a 3dsMax-ban. Azt hiszem a Kam\'s plugin-nak volt ilyen hibája. Velem is megesett, csak nekem a textúra full fehér volt, nem fekete. Keress egy másik plugin-t.
Cím: Custom model hiba
Írta: sanyikaHUN15 - 2018. Július 10. - 22:15:18
Köszönöm szépen a segítséget, de milyen plugin-nal tudok ugyanilyen fájlokat készíteni?
 
Szerk.: Most már megjelenik az object, csak a rajta lévő textúra nem, tehát az egész kocka fehér. A textúra képméretét megnéztem, az stimmel, 512x512. Mi lehet a problémám?
Cím: Custom model hiba
Írta: TrickeY - 2018. Augusztus 09. - 03:10:29
TXDWorkshopban próbáld ki a dff check funkciót, ha stimmel akkor talán uw-vel lesz a gond, ha nem akkor 3ds maxban valamit elrontottál a texturázáskor.