if isCursorInRectangle(posX + 32/2, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20) then if not selectedState then color = tocolor(124, 197, 118, 255) end dxDrawText(\'Teszt\', posX + 32/2 + 32, posY + 64/2 + 32/2+88, posX + 32/2, posY + 64/2 + 4/2, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, font2, \'center\', \'center\', false, false, false, true)elseif isCursorInRectangle(posX + 150/2 + 32/2 + 5, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20) then if not selectedState2 then color2 = tocolor(124, 197, 118, 255) end dxDrawText(\'Teszt1\', posX + 150/2 + 32/2 + 5 + 32, posY + 64/2 + 32/2+88, posX + 150/2 + 32/2 + 5, posY + 64/2 + 4/2, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, font2, \'center\', \'center\', false, false, false, true)elseif isCursorInRectangle(posX + 150 + 32 - 10, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20) then if not selectedState3 then color3 = tocolor(124, 197, 118, 255) end dxDrawText(\'Teszt2\', posX + 150 + 32 - 10 + 32, posY + 64/2 + 32/2+88, posX + 150 + 32 - 10, posY + 64/2 + 4/2, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, font2, \'center\', \'center\', false, false, false, true)elseif isCursorInRectangle(posX + 150 + 150/2 + 16, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20) then if not selectedState4 then color4 = tocolor(124, 197, 118, 255) end dxDrawText(\'Teszt3\', posX + 150 + 150/2 + 16 + 32, posY + 64/2 + 32/2+88, posX + 150 + 150/2 + 16, posY + 64/2 + 4/2, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, font2, \'center\', \'center\', false, false, false, true)enddxDrawImage(posX + 32/2, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20, \'teszt.png\', 0, 0, 0, color)dxDrawImage(posX + 150/2 + 32/2 + 5, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20, \'teszt1.png\', 0, 0, 0, color2)dxDrawImage(posX + 150 + 32 - 10, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20, \'teszt2.png\', 0, 0, 0, color3)dxDrawImage(posX + 150 + 150/2 + 16, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20, \'teszt3.png\', 0, 0, 0, color4)end
-- Én így tanultam meg a képek elhelyezését:local kepS = {guiGetScreenSize()}local neveS= {400, 200} -- Hosszúság, Szélesség(te adod meg a kívánt méretet!)local neveP= {(kepS[1] / 2) - (neveS[1] / 2), (kepS[2] / 2) - (neveS[2] / 2)}-- Ugye ezzel tudod majd ellenőrizni, hogy a cursor ott helyezkedik e el ahhol az értéket megadtadfunction dobozbaVan(dX, dY, dSZ, dM, eX, eY)if(eX >= dX and eX <= dX+dSZ and eY >= dY and eY <= dY+dM) thenreturn trueelsereturn falseendend-- A kép:dxDrawImage(neveP[1]--[[itt tudsz kivonni és hozzá adni]],neveP[2]--[[itt tudsz kivonni és hozzá adni]], neveP[1], neveP[2], \'teszt.png\', 0, 0, 0)-- Itt pedig jön a kattintásos rész stb-- Az \"if\"-nek pedig így kell kinézni az én módszerem szerintlocal egerX, egerY = getCursorPosition()if dobozbaVan(neveP[1]--[[amit fentebb kivontál/hozzáadtál azt itt is tedd meg]], neveP[2]--[[amit fentebb kivontál/hozzáadtál azt itt is tedd meg]], neveP[1]--[[amit fentebb kivontál/hozzáadtál azt itt is tedd meg]],neveP[2]--[[amit fentebb kivontál/hozzáadtál azt itt is tedd meg]], egerX*neveP[1], egerY*neveP[2]) then
Valaki tudna segiteni a képek megjelennek csak kicsit lejeb érzékeli csak ha rá akarok katintani.