function felvesz(thePlayer, commandName, matchingDimension ) if not getCar then local x, y, z = getElementPosition(thePlayer) Shamal = createVehicle ( 519, 0, 0, 0 ) local spawnShamal = spawnVehicle ( Shamal, 2019.06824, -2597.34180, 13.54688) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Shamal) getCar = true destroyElement ( felveves ) outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffShamal-003 Vétel! A felszállást megkezdheti a kifutópályáról, Los Santosi Reptér irányában!\",player,255,255,255,true) megallo1 = createMarker (1980.31885, -2596.95776, 13.54688, \"checkpoint\", 2, 255, 0, 0, 170 ) local myBlip = createBlip( 1980.31885, -2596.95776, 13.54688,52) addEventHandler( \"onMarkerHit\", megallo1, odaeres1 ) else outputChatBox(\"Neked már van munkajárműved!\") endendfunction odaeres1(thePlayer, commandName, playerSource)if getPedOccupiedVehicle (thePlayer) then destroyElement( megallo1 ) destroyElement( Shamal ) outputChatBox(\"#3ca3e8[Shamal-003]: #ffffffTorony vétel! Itt a repülőgép főpilótája beszél, a leszállás sikeres volt!\",player,255,255,255,true) outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffVettem Shamal-003! A következő úti cél mount chiliad lesz, amit már egy Maverick típusú helikopterrel kell megközelítenie!\",player,255,255,255,true) Maverick = createVehicle ( 487, 0, 0, 0 ) local spawnMaverick = spawnVehicle ( Maverick, 1999.96265, -2641.37988, 16.03086) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Maverick)end end
Egyszer a ped-del, egyszer meg a járművel.
setElementData(element, \'elementDataName\', value)
getElementData(element, \'elementDataname\')
Ohh, már értem Köszönöm szépen segítségeteket, 1000x hálám, amúgy most már elementData-ba fogom intézni a dolgokat.