function felvesz(thePlayer, commandName) felveves = createMarker (-1692.23132, -278.43570, 14.17757, \"checkpoint\", 3, 255, 255, 255, 170 ) outputChatBox(\"Sikeresen felvetted a munkát!\") addEventHandler( \"onMarkerHit\", felveves, MarkerHit )endaddCommandHandler(\"felvesz\", felvesz)function MarkerHit(thePlayer, matchingDimension ) local x, y, z = getElementPosition(thePlayer) local RaceVehicle = createVehicle ( 411, 0, 0, 0 ) local spawnVeh = spawnVehicle ( RaceVehicle, x+3, y+3, z ) warpPedIntoVehicle(thePlayer, RaceVehicle)end
felvesz = true
function MarkerHit(thePlayer, matchingDimension )if felvesz == false then local x, y, z = getElementPosition(thePlayer) local RaceVehicle = createVehicle ( 411, 0, 0, 0 ) local spawnVeh = spawnVehicle ( RaceVehicle, x+3, y+3, z ) warpPedIntoVehicle(thePlayer, RaceVehicle) felvesz = trueelse --Ha fel van már véve mit csináljon.endend
local getCar = false
function MarkerHit(thePlayer, matchingDimension )if not getCar then local x, y, z = getElementPosition(thePlayer) local RaceVehicle = createVehicle ( 411, 0, 0, 0 ) local spawnVeh = spawnVehicle ( RaceVehicle, x+3, y+3, z ) warpPedIntoVehicle(thePlayer, RaceVehicle) getCar = trueendend
Jobb lenne szerintem elementData. De kinek mi
server
function felvesz(thePlayer, commandName, matchingDimension ) if not getCar then local x, y, z = getElementPosition(thePlayer) Shamal = createVehicle ( 519, 0, 0, 0 ) local spawnShamal = spawnVehicle ( Shamal, -1647.07410, -154.49638, 14.14844) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Shamal) getCar = true destroyElement ( felveves ) outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffShamal-003 Vétel! A felszállást megkezdheti a kifutópályáról, Los Santosi Reptér irányában!\",player,255,255,255,true) megallo1 = createMarker (1963.88074, -2644.21899, 13.54688, \"checkpoint\", 2, 255, 0, 0, 170 ) addEventHandler( \"onMarkerHit\", megallo1, odaeres1 ) else outputChatBox(\"Neked már van munkajárműved!\") endendfunction odaeres1(thePlayer, commandName, playerSource) outputChatBox(\"#3ca3e8[Shamal-003]: #ffffffTorony vétel! Itt a repülőgép főpilótája beszél, a leszállás sikeres volt!\",player,255,255,255,true) outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffVettem Shamal-003! A következő úti cél mount chiliad lesz, amit már egy Maverick típusú helikopterrel kell megközelítenie!\",player,255,255,255,true) destroyElement( megallo1 ) destroyElement( Shamal ) Maverick = createVehicle ( 487, 0, 0, 0 ) local spawnMaverick = spawnVehicle ( Maverick, 1999.96265, -2641.37988, 16.03086) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Maverick)end
function odaeres1(thePlayer, commandName, playerSource)destroyElement( megallo1 ) outputChatBox(\"#3ca3e8[Shamal-003]: #ffffffTorony vétel! Itt a repülőgép főpilótája beszél, a leszállás sikeres volt!\",player,255,255,255,true) outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffVettem Shamal-003! A következő úti cél mount chiliad lesz, amit már egy Maverick típusú helikopterrel kell megközelítenie!\",player,255,255,255,true) destroyElement( Shamal ) Maverick = createVehicle ( 487, 0, 0, 0 ) local spawnMaverick = spawnVehicle ( Maverick, 1999.96265, -2641.37988, 16.03086) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Maverick)end
function odaeres1(thePlayer, commandName, playerSource) destroyElement( megallo1 ) destroyElement( Shamal ) setTimer ( function() outputChatBox(\"#3ca3e8[Shamal-003]: #ffffffTorony vétel! Itt a repülőgép főpilótája beszél, a leszállás sikeres volt!\",player,255,255,255,true) end, 2000, 1 ) setTimer ( function() outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffVettem Shamal-003! A következő úti cél mount chiliad lesz, amit már egy Maverick típusú helikopterrel kell megközelítenie!\",player,255,255,255,true) Maverick = createVehicle ( 487, 0, 0, 0 ) local spawnMaverick = spawnVehicle ( Maverick, 1999.96265, -2641.37988, 16.03086) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Maverick) end, 5000, 1 )end
local getCar = falsefunction felvesz(thePlayer, commandName, playerSource) felveves = createMarker (-1545.84644, -442.00558, 6.00000, \"checkpoint\", 2, 32, 213, 80, 170 ) addEventHandler( \"onMarkerHit\", felveves, felvesz )endaddCommandHandler(\"felvesz\", felvesz)function felvesz(thePlayer, commandName, matchingDimension ) if not getCar then Shamal = createVehicle ( 519, 0, 0, 0 ) spawnVehicle ( Shamal, -1647.07410, -154.49638, 14.14844) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Shamal) getCar = true destroyElement ( felveves ) outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffShamal-003 Vétel! A felszállást megkezdheti a kifutópályáról, Los Santosi Reptér irányában!\",player,255,255,255,true) megallo1 = createMarker (1963.88074, -2644.21899, 13.54688, \"checkpoint\", 2, 255, 0, 0, 170 ) addEventHandler( \"onMarkerHit\", megallo1, odaeres1 ) else outputChatBox(\"Neked már van munkajárműved!\") endendfunction odaeres1(thePlayer, commandName, matchingDimension ) destroyElement( megallo1 ) destroyElement( Shamal ) setTimer ( function() outputChatBox(\"#3ca3e8[Shamal-003]: #ffffffTorony vétel! Itt a repülőgép főpilótája beszél, a leszállás sikeres volt!\",player,255,255,255,true) end, 2000, 1 ) setTimer ( function() outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffVettem Shamal-003! A következő úti cél mount chiliad lesz, amit már egy Maverick típusú helikopterrel kell megközelítenie!\",player,255,255,255,true) Maverick = createVehicle ( 487, 0, 0, 0 ) local spawnMaverick = spawnVehicle ( Maverick, 1999.96265, -2641.37988, 16.03086) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Maverick) end, 5000, 1 ) megallo2 = createMarker (-2326.63745, -1642.41980, 483.78610, \"checkpoint\", 2, 255, 0, 0, 170 ) addEventHandler( \"onMarkerHit\", megallo2, odaeres2 )endfunction odaeres2(thePlayer, commandName, matchingDimension ) destroyElement( megallo2 ) outputChatBox(\"#3ca3e8[Maverick-003]: #ffffffTorony vétel! Itt a repülőgép főpilótája beszél, a leszállás sikeresen megtörtént.\",player,255,255,255,true) setTimer ( function() outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffVettem Maverick-003! Következő állomása Las Venturas lesz, ahol majd egy Beagle típusú repülőbe kell átszállnia!\",player,255,255,255,true) end, 2000, 1 )end