-
Sziasztok! Egyszerűen egy tök alap dolognál megakadtam. Lehet azért, mert este van, vagy csak mert kibaszik velem az MTA, de nem működik ez a kód.
function loginPlayer(username,password,client)
dbQuery( function(qh, username, password)
local result,rows,errmsg = dbPoll( qh, 0 )
local row = result[1]
if row then
setElementData(client, \"isPlayedLoggedIn\", true)
setElementData(client, \"getPlayerUsername\", username)
if row[\"haveCharacter\"] == 0 then
spawnCharacter(client)
else
triggerClientEvent(client, \"successLogin\", client,\"haveChar\")
end
else
outputChatBox(\"Hibás felhasználónév, vagy jelszó!\")
end
end,{username,password}, sql, \"SELECT * FROM account WHERE username=? and password=?\",username,password)
end
addEvent(\"loginPlayer\", true)
addEventHandler(\"loginPlayer\", getRootElement(), loginPlayer)
Van ez a szerver oldali rész, és a spawnCharacter nem akar működni. Meghívja a funkciót, de a Client-et, a Target-et, a Source-t, és a ThePlayer-t sem fogadja el. próbáltam simán, onPlayerJoin-nal meghívni, úgy jó, ebben a formában viszont nem. Itt a spawnCharacter kezdetleges funkció.
function spawnCharacter(thePlayer)
spawnPlayer (thePlayer, 0, 0, 5)
fadeCamera (thePlayer, true)
setCameraTarget (thePlayer, thePlayer)
end
Ha valaki tudna segíteni, miért nem jó, annak megköszönném. :D
-
Szia!
Ha kliens oldalról triggerelsz, a client változónak nem kell értéked adnod a loginPlayer()-be, mivel maga a trigger ad neki (pre-definiált változó). Szerintem abba gubancolódik bele az MTA.
-
Én próbáltam anélkül is, de akkor meg a loginPlayer-be írja ugyan ezeket. xD
-
function loginPlayer(username,password,client)
dbQuery( function(qh, player, username, password)
local result,rows,errmsg = dbPoll( qh, 0 )
local row = result[1]
if row then
setElementData(player, \"isPlayedLoggedIn\", true)
setElementData(player, \"getPlayerUsername\", username)
if row[\"haveCharacter\"] == 0 then
spawnCharacter(player)
else
triggerClientEvent(player, \"successLogin\", player, \"haveChar\")
end
else
outputChatBox(\"Hibás felhasználónév, vagy jelszó!\")
end
end,{source,username,password}, sql, \"SELECT * FROM account WHERE username=? and password=?\",username,password)
end
addEvent(\"loginPlayer\", true)
addEventHandler(\"loginPlayer\", getRootElement(), loginPlayer)
-
Één nem értem az egészet. @Live megoldásával sem jó. ugyan az a hiba. Jelen állapotában ilyen:
function loginPlayer(username,password)
dbQuery( function(qh, player, username, password)
local result,rows,errmsg = dbPoll( qh, 0 )
local row = result[1]
if row then
setElementData(player, \"isPlayedLoggedIn\", true)
setElementData(player, \"getPlayerUsername\", username)
if row[\"haveCharacter\"] == 0 then
spawnCharacter(player)
else
triggerClientEvent(player, \"successLogin\", player)
end
else
outputChatBox(\"Hibás felhasználónév, vagy jelszó!\")
end
end,{source,username,password}, sql, \"SELECT * FROM account WHERE username=? and password=?\",username,password)
end
addEvent(\"loginPlayer\", true)
addEventHandler(\"loginPlayer\", getRootElement(), loginPlayer)
function spawnCharacter(target)
spawnPlayer (target, 0, 0, 5)
fadeCamera (target, true)
setCameraTarget (target, target)
end
Fogalmam sincs mi a gond, még nem volt ilyen, de egy kis ideje szarakodok vele. :D
-
Uram isten! Csak sikerült. Akkora nagy idióta vagyok...
function loginPlayer(username,password)
dbQuery( function(qh, player, username, password)
local result,rows,errmsg = dbPoll( qh, 0 )
local row = result[1]
if row then
setElementData(player, \"isPlayedLoggedIn\", true)
setElementData(player, \"getPlayerUsername\", username)
if row[\"haveCharacter\"] == 0 then
isCharHave = \"noChar\"
else
isCharHave = \"haveChar\"
end
triggerClientEvent(player, \"successLogin\", player,isCharHave)
else
outputChatBox(\"Hibás felhasználónév, vagy jelszó!\")
end
end,{source,username,password}, sql, \"SELECT * FROM account WHERE username=? and password=?\",username,password)
end
addEvent(\"loginPlayer\", true)
addEventHandler(\"loginPlayer\", getRootElement(), loginPlayer)
function spawnCharacter(isCharHave)
source = client
if isCharHave == \"haveChar\" then
spawnPlayer(source, 0, 0, 5)
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end
end
addEvent(\"spawnCharacter\", true)
addEventHandler(\"spawnCharacter\", getRootElement(), spawnCharacter)
triggerServerEvent(\"spawnCharacter\", root,character)
Kicsit túlbonyolítottam, de sikerült. :D Köszi a segítséget. :)