Szerző Téma: Client oldal localPlayer meghatározása  (Megtekintve 1256 alkalommal)

Client oldal localPlayer meghatározása
« Dátum: 2017. július 07. - 20:48:40 »
0 Show voters
Hali!
 
 
 
Igazából nem tudom, mi pontosan a gond.
 
Több helyen is előfordul ez, de most kiemelek egyet, mert mindnél ugyan az a probléma. Pl fut egy render, ami megjelenít egy panelt. Ha ebbe a panelbe tevékenykedünk, néha triggerelődik server oldalra, ekkor megszűnik a render. Mikor visszaérkezik Client oldalra, a render újra előjön, viszont ekkor már bugosan, mindenkinek megjeleníti. Ez egyéb értékekkel is igaz, de van olyan, amikor nem is kell trigger, simán Client oldalon is bebugol, és nem csak az adott játékosnak történnek a dolgok. Ez hogy működik? Mi különbség van a root, localPlayer, stb között? Hogy tudom ezt rendesen meghatározni, hogy csak az adott játékosnak történjenek a dolgok?
 
 
 
Válaszokat előre is köszönöm!

Client oldal localPlayer meghatározása
« Válasz #1 Dátum: 2017. július 07. - 21:18:21 »
+1 Show voters

Client oldal localPlayer meghatározása
« Válasz #2 Dátum: 2017. július 07. - 21:22:56 »
0 Show voters
Öhm, köszixD Megtudtam a családfát, viszont én meg sajnos ezt így angolul nem nagyon értem. Esetleg egy konkrét példát tudnál nekem mondani? Hálás lennék(félre ne értsd, ezért is az vagyok!)
« Utoljára szerkesztve: 2017. július 07. - 21:23:46 írta Hasirama »

Client oldal localPlayer meghatározása
« Válasz #3 Dátum: 2017. július 07. - 21:27:02 »
+1 Show voters
Régen mikor szkripteltem, én se nagyon voltam ezzel tisztában. Most már nem is szkriptelek ezért én is csak az elméleti részét tudnám leírni (kimásolni).
 
E: Itt levan írva mi mit jelent pontosan: https://forum.mtasa.com/topic/33407-list-of-predefined-variables/
 
E2 : Bár, lehet mégse az ami neked kell.
« Utoljára szerkesztve: 2017. július 07. - 21:30:10 írta thegergo02 »

Client oldal localPlayer meghatározása
« Válasz #4 Dátum: 2017. július 07. - 21:30:31 »
0 Show voters
Értem, azért köszönöm szépen!
 
Az a gondom ezzel, hogy ugye semmilyen visszajelzést nem ad, hol a hiba, 400 sorba sok helyen előfordulhat.
 
Itt egy példa, ami egy gond.
 

function klikk ( button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldY, worldZ, clickedElement )
....
addEventHandler(\"onClientRender\", [ITTEZMELYIK], PanelRender)
end
addEventHandler ( \"onClientClick\", root, klikk)

 
Nem tudom eldönteni, miért, hogyan fordul elő a gond, de az tuti, hogy több embernek is elkezdi renderelni, mikor valaki megnyitja, mikor bezárja, másiknak is eltűnik.
 
 
 
Ide ha átriggerelem Server oldalra, majd vissza, meg tudom határozni a konkrét playert, mondjuk \"target\". Itt akkor már úgy kellene, hogy az addEventHandlernél a \"target\"-et adom meg? De már szerintem úgy is próbáltam(Nem tudom, már vagy 5-6 módon teszteltem, mindegyik ugyan azzal a hibával működött
« Utoljára szerkesztve: 2017. július 07. - 21:32:29 írta Hasirama »

Client oldal localPlayer meghatározása
« Válasz #5 Dátum: 2017. július 07. - 21:38:35 »
+1 Show voters
Én asszem igy oldottam meg:
 
Szerver oldalon beállítottam arra a játékosra egy elementDatát, hogy megkell jeleníteni
 
Kliens oldalon lekértem és ha megvan addEventHandler.
 
E: De oda egy element kell vagy mi.
« Utoljára szerkesztve: 2017. július 07. - 21:40:21 írta thegergo02 »

Client oldal localPlayer meghatározása
« Válasz #6 Dátum: 2017. július 08. - 08:47:28 »
0 Show voters
Még csak most láttam meg. onClientClick-nél elvileg a source = root-al. Lehet az a gond, hogy source helyett localPlayer-t használtam?

Client oldal localPlayer meghatározása
« Válasz #7 Dátum: 2017. július 08. - 10:00:20 »
0 Show voters
Hát, a source tükörforditásba forrás, próbáld ki :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal