-
Hogyan lehet ezt a részt, úgy átalakítani, hogy ne akkor induljon a funkció amikor a browser végzett, hanem amikor a játékos csatlakozik?
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local page = \"/index.html\"
local initBrowser = guiCreateBrowser(0, 0, screenWidth, screenHeight, true, false, false)
local theBrowser = guiGetBrowser(initBrowser)
addEventHandler(\"onClientBrowserCreated\", theBrowser,
function()
loadBrowserURL(source, page)
end
)
-
Mert, ez nem akkor fut le? :P
-
Mert, ez nem akkor fut le? :P
Gondolom akkor is előjön, mikor újraindítod. Tennék bele egy elementdata-t.
-
Ahogy @BlackSy mondja, én is tennék bele egy elementdata-t, lehet hogy teljesen nem old meg mindent, de nem rossz ötlet! :)
-
Igen, ez nem csak akkor fut le, amikor a játékos csatlakozik, hanem mikor a script újraindul, akkor is. És ezt szeretném megakadályozni.
Próbáltam már onPlayerJoin-nal lefuttatni a funkciót, de akkor meg nem hozza be...
function PlayerJoin()
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local page = \"/index.html\"
local initBrowser = guiCreateBrowser(0, 0, screenWidth, screenHeight, true, false, false)
local theBrowser = guiGetBrowser(initBrowser)
loadBrowserURL(source, page)
end
addEventHandler ( \"onPlayerJoin\", root, PlayerJoin )
Hogyan működik ez az ElementData? Próbálkoztam már vele, de akkor is belekeveredtem...
Az oldal bezárásánál van egy destroyElement(initBrowser)
function successfullLogin()
destroyElement(initBrowser)
showCursor(false)
end
addEvent(\"login.success\", true)
addEventHandler(\"login.success\", localPlayer, successfullLogin)
-
if getElementPlayer(localPlayer,\"logined\") == false then
-
if getElementPlayer(localPlayer,\"logined\") == false then
Mit rontottam el?
if getElementPlayer(localPlayer,\"logined\") == false then
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local page = \"/index.html\"
local initBrowser = guiCreateBrowser(0, 0, screenWidth, screenHeight, true, false, false)
local theBrowser = guiGetBrowser(initBrowser)
loadBrowserURL(source, page)
end
function successfullLogin()
destroyElement(initBrowser)
showCursor(false)
setElementPlayer(localPlayer,\"logined\")
end
addEvent(\"login.success\", true)
addEventHandler(\"login.success\", localPlayer, successfullLogin)
Debugscript
-
Óhh francba, nem getElementPlayer, hanem getElementData
:D
-
Óhh francba, nem getElementPlayer, hanem getElementData
:D
:) így már más...
Hibát már nem ír, viszont az oldalt ismételten nem tölti be... :/
if getElementData(localPlayer,\"logined\") == false then
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local page = \"/index.html\"
local initBrowser = guiCreateBrowser(0, 0, screenWidth, screenHeight, true, false, false)
local theBrowser = guiGetBrowser(initBrowser)
loadBrowserURL(source, page)
end
function successfullLogin()
destroyElement(initBrowser)
showCursor(false)
setElementData(localPlayer,\"logined\")
end
addEvent(\"login.success\", true)
addEventHandler(\"login.success\", localPlayer, successfullLogin)
-
A browserCreated event megvan?
-
A browserCreated event megvan?
local initBrowser = guiCreateBrowser(0, 0, screenWidth, screenHeight, true, false, false)
Elvileg...
-
addEventHandler(\"onClientBrowserCreated\", theBrowser,
function()