Szerző Téma: EXP rendszer  (Megtekintve 554 alkalommal)

EXP rendszer
« Dátum: 2017. Január 24. - 18:43:09 »
0 Show voters
Sziasztok! Egy EXP rendszert szeretnék alkotni, de az a problémám, hogy csak akkor kapom meg az EXP-t, ha restart-olom a resource-ot.
 
Ez az EXP rendszer egy része.
 

exp = tonumber(getElementData(localPlayer, \"char:EXP\")) or 0
function add10EXP()
setElementData(localPlayer, \"char:EXP\", exp + 10)
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, function()
dxDrawText(exp..\"XP\",hx+200,hy+70,hx+150,hy+58, color,0.5,FONT,\"left\",\"top\",false,false,false,true)
end)

 
És itt hívom meg:
 

      if b == \"left\" and s == \"down\" then
   if cursor(x/1.27,y*0.006,x/50,y/40) then
   exports.MRK_exp:add10EXP()
   end

 
Ez annyi, hogy ha egy gombra rákattintok, akkor ad 10 EXP-t. De Restart nélkül nem adja oda. Tudnátok segíteni miért csinálja ezt? Válaszokat előre is köszönöm.

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
EXP rendszer
« Válasz #1 Dátum: 2017. Január 24. - 19:30:24 »
+1 Show voters
Rakd az onClientRenderbe: 
 

exp = tonumber(getElementData(localPlayer, \"char:EXP\")) or 0

EXP rendszer
« Válasz #2 Dátum: 2017. Január 24. - 19:57:36 »
0 Show voters
Óhh, hogy csak erre nem gondoltam. :D Köszönöm szépen, működik. :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal