GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Property - 2016. augusztus 18. - 10:26:33

Cím: attachElements
Írta: Property - 2016. augusztus 18. - 10:26:33
Hali! Olyan kérdésem lenne, hogy amikor magamra attacholok egy kocsit akkor annak a componens pozíciókat hogyan tudnám lekérni? Ugye ha benne ülök akkor okés.
Kliens oldalon van.
Eddig így néz ki a kód:
 

function letrehoz (kod)
local position = Vector3(getElementPosition (localPlayer))
local vehicle = createVehicle ( 562, position.x, position.y, position.z + 5 )
attachElements (vehicle,localPlayer, 0, 1.5, 0, 0, 0, 90 )
local getComponent = getVehicleComponents(vehicle)
for k in pairs (getComponent) do
       local x, y, z = getVehicleComponentPosition(vehicle, k)
if k == \"door_lf_dummy\" then -- Bal első ajtó
   setVehicleComponentPosition(vehicle, k, x, y, z-3)
end
end
end
addCommandHandler( \"kocsi\", letrehoz )
Cím: attachElements
Írta: id100 - 2016. augusztus 18. - 10:30:05
Mit szeretnél elérni ezzel, van-e benne hiba :)?
Cím: attachElements
Írta: Property - 2016. augusztus 18. - 10:34:06
Hibát nem ír, hát szerintem ez egyértelmű :D :D az ajtót szeretném arrébb csúsztatni, de eddig kisebb nagyobb sikerrel sem megy :(
Cím: attachElements
Írta: id100 - 2016. augusztus 18. - 10:35:18
Ha rácsatoltad a játékosra, miért szeretnéd arrébb csúsztatni? Kezébe vagy így akarod kialakítani?
Cím: attachElements
Írta: Property - 2016. augusztus 18. - 10:40:05
Igen a kezébe szeretném rakni pl az ajtót. pl a kocsit 2-vel van arrébb és componensből meg vissza vennék 2-t és úgymond a playeren marad az ajtó a kocsi meg kicsit messzebb, remélem így kb érthető.
Cím: attachElements
Írta: id100 - 2016. augusztus 18. - 10:42:12
:D Miért jó ha a kocsi messzebb van?
Egyébként nekem még elforgatni sem engedi attach közbe, ha egyszer rá attacholtad onnantól a detachig követni fogja.
Ha nem kell hogy a kocsi messzebb legyen csak szimplán az látszódjon, hogy az ajtót viszi, akkor meg az attachnál azt írod bele.
Cím: attachElements
Írta: Property - 2016. augusztus 18. - 10:44:43
Az attachnál sikerült elforgatni az egész kocsit, de azt hogy kell akkor megcsinálni?
Cím: attachElements
Írta: id100 - 2016. augusztus 18. - 10:46:57
Hát, gondolom ez korlázotzva van, legalábbis szerintem. Én nem tudtam renderbe írva sem elforgatni egy objectet amit attacholtam.
Próbáld meg előbb arrébb rakni az alkatrészt, aztán 50ms-el utána attacholni.
Cím: attachElements
Írta: Xistance - 2016. augusztus 18. - 10:49:06
Nincs korlátozva semmi attachnál, csupán jól kell tudni használni az arghumentumokat, illetve néhány matekot el kell ejteni, és a bone előtt kell forgatni. Közben is forgathatsz, detach+forgatás+attach periódussal.
Cím: attachElements
Írta: Property - 2016. augusztus 18. - 10:53:02
Itt az a gond ugye ha létrehozom a kocsit akkor már nem is tudom elmozgatni az ajtót mert mint ha nem tudná lekérni melyik kocsinak kellene
Cím: attachElements
Írta: id100 - 2016. augusztus 18. - 10:56:44
Xistance, ugyan ezt mondtam el:) Előtte kell forgatni, vagy megszakítani az attachot forgatni majd attacholni  :crybaby:
Cím: attachElements
Írta: Property - 2016. augusztus 18. - 11:06:42
Akkor valakinek valami tipp?
Cím: attachElements
Írta: Xistance - 2016. augusztus 18. - 11:41:52
Idézetet írta: Property date=1471511202\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62713\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor valakinek valami tipp?
 
Kliens oldalon nem hozunk létre kocsit. Az a baja, hogy a kliens oldali autó csak egy object, aminek már valszeg a componentjei se léteznek. Írd meg ugyanezt szerveroldallal.
Cím: attachElements
Írta: id100 - 2016. augusztus 18. - 12:27:29
Tévedés, a componentjei variálhatóak. ;)
Én kliens oldali autót használtam a szerelő rendszerhez, viszont hogy mindenki lássa az attach részét triggerelnem kell.
Viszont innentől ha dolgozok vele akkor mindenki látja. a component visible legalábbis működik, tehát a componentek léteznek :)
Cím: attachElements
Írta: Xistance - 2016. augusztus 18. - 13:24:38
Idézetet írta: id100 date=1471516049\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62713\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tévedés, a componentjei variálhatóak. ;)
Én kliens oldali autót használtam a szerelő rendszerhez, viszont hogy mindenki lássa az attach részét triggerelnem kell.
Viszont innentől ha dolgozok vele akkor mindenki látja. a component visible legalábbis működik, tehát a componentek léteznek :)
 
Akkor tévedtem, de kliens oldalon akkor sem kezelünk autót, mert nem túl jó megoldás.
Cím: attachElements
Írta: Property - 2016. augusztus 18. - 14:53:46
Köszönöm szépen a tippeket, és ezt nem tudtam, hogy kliens oldalon nem ajánlatos :) Még ma fogok jelentkezni mire jutottam!
Cím: attachElements
Írta: id100 - 2016. augusztus 18. - 15:33:27
Azon kívül hogy nem lehet beszállni tökéletes :)
Csak át kell syncelni
Cím: attachElements
Írta: Xistance - 2016. augusztus 18. - 17:15:21
Idézetet írta: id100 date=1471527207\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62713\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azon kívül hogy nem lehet beszállni tökéletes :)
Csak át kell syncelni
 
Nagyon sok bug lehetőséget ad ha kliensoldalon kezeled.
Cím: attachElements
Írta: Property - 2016. augusztus 18. - 18:46:51
Szerver oldalon létrehoztam a kocsit át triggereltem client oldalra az id-t és ha ezt így használnál hogy:
 
getVehicleComponents(ide a triggerelt id)

 
akkor nem működik sehogy.