Belekell írni a függvény elejébe, hogy nézze meg mikor futott le legutóbb és a mostani idő között mennyi idő telt el. Ezt a getTickCount-tal kérheted le. (milliszekundumban adja vissza az időt)
pl.:
local lastCall = 0
function fuggveny ()
if ( (getTickCount() - lastCall) <= 5000 ) then --5000, mert milliszekundumban van adja a vissza a getTickCount()
return --a függvény futása itt megszakad
end
--Csinálja a dolgát ...
end
addCommandHandler(\"valami\", getRootElement(), fuggveny)
Edit: Hopp, míg írtam AlexSwamp is megírta a megoldást
local commandSpam = {}
addEventHandler(\"onPlayerCommand\", root,
function(cmd)
if not(commandSpam[source]) then
commandSpam[source] = 1
elseif (commandSpam[source] >= 5) then
cancelEvent()
outputChatBox(\"(( Másodpercenként csak 5 parancsot használhatsz! ))\", source, 255, 255, 255)
commandSpam[source] = commandSpam[source]+1
else
commandSpam[source] = commandSpam[source]+1
end
end
)
setTimer(function() commandSpam = {} end, 1000, 0)
Ezt is ajánlom neked :)
Belekell írni a függvény elejébe, hogy nézze meg mikor futott le legutóbb és a mostani idő között mennyi idő telt el. Ezt a getTickCount-tal kérheted le. (milliszekundumban adja vissza az időt)
pl.:
local lastCall = 0
function fuggveny ()
if ( (getTickCount() - lastCall) <= 5000 ) then --5000, mert milliszekundumban van adja a vissza a getTickCount()
return --a függvény futása itt megszakad
end
--Csinálja a dolgát ...
end
addCommandHandler(\"valami\", getRootElement(), fuggveny)
Edit: Hopp, míg írtam AlexSwamp is megírta a megoldást
Attól függetlenül még jó, hogy leírtam előtted. :D Mondjuk én akkor már úgy javaslom neki, hogy készít egy olyan function-t amit utána megtud hívni a parancsoknál, ezzel pedig úgymond készít minden parancsnak egy gyors vázat (pl, szolgálatban kell lennie, adminszint, anti flood, stb). :D Szépen meglehet okoskodni az egészet és még átláthatóbb is lesz az egész. :D