Szerző Téma: Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam  (Megtekintve 1520 alkalommal)

Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam
« Dátum: 2016. május 03. - 18:34:36 »
0 Show voters
Sziasztok megint én vagyok  ;) most azzal a kérdéssel jöttem hogy hogyan lehet azt megoldani hogy csak akkor írja ki az ammo-t ha
fegyver van a kezedben  :-\\ a válaszokat előre is köszönöm

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam
« Válasz #1 Dátum: 2016. május 03. - 18:43:00 »
0 Show voters
Nem egyértelmű a kérdés.
Mit is szeretnél konkrétan?  :yes:

Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam
« Válasz #2 Dátum: 2016. május 03. - 19:02:41 »
0 Show voters
Nekem ki van írva az ammo dxdrawtext-el és azt szeretném hogy csak akkor írja ki ha fegyver van a kezembe

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam
« Válasz #3 Dátum: 2016. május 03. - 19:12:16 »
0 Show voters
Jah bocsi, ez mta részleg
* whadez lassan visszavonul, mert nem köti le a lua.
:facepalm:

Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam
« Válasz #4 Dátum: 2016. május 03. - 20:58:01 »
0 Show voters
másold fel a scriptet

Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam
« Válasz #5 Dátum: 2016. május 04. - 13:52:45 »
0 Show voters
local components = { \"weapon\", \"ammo\", \"health\", \"radar\" , \"clock\", \"money\", \"breath\", \"armour\", \"wanted\" }
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()),
function ()
for _, component in ipairs( components ) do
   setPlayerHudComponentVisible( component, false )
end
end)
 local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize ( )
function createText( )
     
        local localPlayerName = getPlayerName(getLocalPlayer())
        local hour, minutes = getTime()
    local playerMoney = getPlayerMoney ( playerX, playerY, playerZ )
        local armor = math.ceil(getPlayerArmor ( localPlayer ))
   local hp = math.ceil(getElementHealth(localPlayer))
   local ammo = getPedAmmoInClip ( localPlayer )
   local breath = math.ceil(getPedOxygenLevel (getLocalPlayer()))..\"%\"
   local weapon = getPedWeapon(localPlayer)
   local now = getTickCount( )
   local playerX, playerY, playerZ = getElementPosition ( localPlayer )
   dxDrawImage ( screenWidth/1.3 - 40, 0, 320, 170, \'hud.png\', angle, 0, -120 )
   dxDrawImage( screenWidth/1.2 - 0, 170, 170, 100, \"kepek/\"..weapon..\".png\",angle, 0, -0 )
   dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 45, 2.13 *hp, 16 ,tocolor( 174, 208, 118 ) );
   dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 80, 2.13 *armor, 16 ,tocolor( 58, 184, 220 ) );
       dxDrawText (hour..\":\"..minutes, 985, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor (255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true )
     
    dxDrawText ( playerMoney..\"#8BC963\"..\"$\", 1080, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true   )
   dxDrawText (  ammo , 1216, screenHeight - 835, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 139, 201, 99, 255 ), 0.8, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true )
end
function HandleTheRendering ( )
        addEventHandler(\"onClientRender\", root, createText) 
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)

Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam
« Válasz #6 Dátum: 2016. május 30. - 20:47:56 »
0 Show voters
Undorítóan van ez az egész megírva, de tessék.
 
local components = { \"weapon\", \"ammo\", \"health\", \"radar\" , \"clock\", \"money\", \"breath\", \"armour\", \"wanted\" }
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()),
function ()
   for _, component in ipairs( components ) do
      setPlayerHudComponentVisible( component, false )
   end
end)
 
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize ( )
function createText( )
     
        local localPlayerName = getPlayerName(getLocalPlayer())
        local hour, minutes = getTime()
       local playerMoney = getPlayerMoney ( playerX, playerY, playerZ )
        local armor = math.ceil(getPlayerArmor ( localPlayer ))
      local hp = math.ceil(getElementHealth(localPlayer))
      local ammo = getPedAmmoInClip ( localPlayer )
      local breath = math.ceil(getPedOxygenLevel (getLocalPlayer()))..\"%\"
      local weapon = getPedWeapon(localPlayer)
      local now = getTickCount( )
      local playerX, playerY, playerZ = getElementPosition ( localPlayer )
      local lekerdezFegyver = getPlayerWeapon(localPlayer)
dxDrawImage ( screenWidth/1.3 - 40, 0, 320, 170, \'hud.png\', angle, 0, -120 )
dxDrawImage( screenWidth/1.2 - 0, 170, 170, 100, \"kepek/\"..weapon..\".png\",angle, 0, -0 )
dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 45, 2.13 *hp, 16 ,tocolor( 174, 208, 118 ) );
dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 80, 2.13 *armor, 16 ,tocolor( 58, 184, 220 ) );
 
dxDrawText (hour..\":\"..minutes, 985, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor (255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true )
dxDrawText ( playerMoney..\"#8BC963\"..\"$\", 1080, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true   )
if lekerdezFegyver then
dxDrawText (  ammo , 1216, screenHeight - 835, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 139, 201, 99, 255 ), 0.8, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true )
end
end
function HandleTheRendering ( )
    addEventHandler(\"onClientRender\", root, createText) 
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal