Szerző Téma: lspd-system beállítása  (Megtekintve 1206 alkalommal)

lspd-system beállítása
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 22:03:26 »
0 Show voters
Na hello! egy nagy kérdésem lenne mégpedig, hol kell beállítani hogy az LSPD-system meik frakció id-t kérje le? átfutottam az összes scriptet sehol sem találom. így nem tudom használni a /berak /arrest /ticket parancsokat.

lspd-system beállítása
« Válasz #1 Dátum: 2016. augusztus 19. - 22:12:22 »
0 Show voters
Idézetet írta: AceHardlightHUN date=1471637006\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62741\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na hello! egy nagy kérdésem lenne mégpedig, hol kell beállítani hogy az LSPD-system meik frakció id-t kérje le? átfutottam az összes scriptet sehol sem találom. így nem tudom használni a /berak /arrest /ticket parancsokat.
 
lspd-system mappa > pdcommands.lua, pdcommands2.lua

lspd-system beállítása
« Válasz #2 Dátum: 2016. augusztus 19. - 22:24:19 »
0 Show voters
Idézetet írta: Xistance date=1471637542\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62741\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Na hello! egy nagy kérdésem lenne mégpedig, hol kell beállítani hogy az LSPD-system meik frakció id-t kérje le? átfutottam az összes scriptet sehol sem találom. így nem tudom használni a /berak /arrest /ticket parancsokat.
 
lspd-system mappa > pdcommands.lua, pdcommands2.lua
 
[/quote]
na máshogy a helyzet. pdcommand.lua van, megolda |pdcommands2.lua nincs. | arrest a policejail és policejail2 ben így fest:
 
-- /arrest
function arrestPlayer(thePlayer, commandName, targetPlayerNick, fine, jailtime, ...)
local logged = getElementData(thePlayer, \"loggedin\")
if (logged==1) then
local theTeam = getPlayerTeam(thePlayer)
local factionType = getElementData(theTeam, \"type\")
local teamID = getElementData(theTeam, \"id\")
if (jailtime) then
   jailtime = tonumber(jailtime)
end
local playerCol = isInArrestColshape(thePlayer)
if (factionType==2) and playerCol then
   if not (targetPlayerNick) or not (fine) or not (jailtime) or not (...) or (jailtime<1) or (jailtime>9999999) then
      outputChatBox(\"HASZNÁLAT: /arrest [Játékos Névrészlet / ID] [bírság] [idő (Perc 1->9999999)] [Elkövetett bűn]\", thePlayer, 255, 194, 14)
   else
      local targetPlayer, targetPlayerNick = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, targetPlayerNick)
      if targetPlayer then
         local targetCol = isInArrestColshape(targetPlayer)
         if not targetCol then
            outputChatBox(\"(( A rab nincs a letartóztatási helyen! ))\", thePlayer, 255, 0, 0)
         elseif targetCol ~= playerCol then
            outputChatBox(\"(( A rab nincs a letartóztatási helyen! ))\" , thePlayer, 255, 0, 0)
         else
            local jailTimer = getElementData(targetPlayer, \"pd.jailtimer\")
            local username  = getPlayerName(thePlayer)
            local reason = table.concat({...}, \" \")
            if (jailTimer) then
               outputChatBox(\"(( A játékos már börtönben van! ))\", thePlayer, 255, 0, 0)
            else
               local finebank = false
               local targetPlayerhasmoney = exports.global:getMoney(targetPlayer, true)
               local amount = tonumber(fine)
               mysql:query_free(\"UPDATE characters SET money = money - \" .. amount .. \" WHERE id = \" .. getElementData( targetPlayer, \"dbid\" ) )
               setPlayerMoney(targetPlayer, getPlayerMoney(targetPlayer) - amount)
               local theTimer = setTimer(timerPDUnjailPlayer, 60000, 1, targetPlayer)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailserved\", 0, false)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailtime\", jailtime, false)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailtimer\", theTimer, false)
               toggleControl(targetPlayer,\'next_weapon\',false)
               toggleControl(targetPlayer,\'previous_weapon\',false)
               toggleControl(targetPlayer,\'fire\',false)
               toggleControl(targetPlayer,\'aim_weapon\',false)
               local restrainedObj = getElementData(targetPlayer, \"restrainedObj\")
               if restrainedObj then
                  toggleControl(targetPlayer, \"sprint\", true)
                  toggleControl(targetPlayer, \"jump\", true)
                  toggleControl(targetPlayer, \"accelerate\", true)
                  toggleControl(targetPlayer, \"brake_reverse\", true)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"restrain\", 0)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"restrainedBy\")
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"restrainedObj\")
                  if restrainedObj == 45 then
                     local dbid = getElementData(targetPlayer, \"dbid\")
                     exports[\'item-system\']:deleteAll(47, dbid)
                  end
                  exports.global:giveItem(thePlayer, restrainedObj, 1)
                  mysql:query_free(\"UPDATE characters SET cuffed = 0, restrainedby = 0, restrainedobj = 0 WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) )
               end
               setPedWeaponSlot(targetPlayer,0)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailstation\", targetCol)
               mysql:query_free(\"UPDATE characters SET pdjail=\'1\', pdjail_time=\'\" .. mysql:escape_string(jailtime) .. \"\', pdjail_station=\'\" .. mysql:escape_string(targetCol) .. \"\', cuffed = 0, restrainedby = 0, restrainedobj = 0 WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) )
               outputChatBox(\"(( Letartóztattad \" .. targetPlayerNick .. \"-t \" .. jailtime .. \" percre. ))\", thePlayer, 255, 0, 0)
               setElementPosition(targetPlayer, 546.1142578125, -39.0595703125, 131.1242980957)                                                 setElementDimension(targetPlayer, 77 )                                          setElementInterior(targetPlayer, 11 )                     
               setPedRotation(targetPlayer, 0)
               setElementFrozen(source, false)
               exports.global:givePlayerAchievement(thePlayer, 7)
               exports.global:givePlayerAchievement(targetPlayer, 8)
               outputChatBox(\"(( \" .. username .. \" letartóztatott téged \" .. jailtime .. \" percre! ))\", targetPlayer, 0, 102, 255)
               outputChatBox(\"(( Vád(ak): \" .. reason .. \". ))\", targetPlayer, 0, 102, 255)
               takeAllWeapons ( targetPlayer )
               SendMessageToTeam(\"Országos Rendőr Fő-kapitányság\", \"(( \" .. username .. \" letartóztatta \" .. targetPlayerNick .. \"-t! ))\", 0, 102, 255)
               SendMessageToTeam(\"Országos Rendőr Fő-kapitányság\",\"(( Vád(ak): \" .. reason .. \". ))\", 0, 102, 255)
               SendMessageToTeam(\"Országos Rendőr Fő-kapitányság\",\"(( Bírság: \" .. fine .. \" Ft. ))\", 0, 102, 255)
               toggleAllControls ( targetPlayer, true, true, true )
               exports.logs:logMessage(\"[PD/ARREST] \" .. username .. \" letartoztatta \" .. targetPlayerNick .. \"-t. Ido: \" .. jailtime .. \" perc. Oka: \"..reason , 30)
            end
         end
      end
   end
end
end
end
addCommandHandler(\"arrest\", arrestPlayer)

 
Nem megy :(

lspd-system beállítása
« Válasz #3 Dátum: 2016. augusztus 19. - 23:11:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: AceHardlightHUN date=1471638259\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62741\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Na hello! egy nagy kérdésem lenne mégpedig, hol kell beállítani hogy az LSPD-system meik frakció id-t kérje le? átfutottam az összes scriptet sehol sem találom. így nem tudom használni a /berak /arrest /ticket parancsokat.
 
lspd-system mappa > pdcommands.lua, pdcommands2.lua
 
[/quote]
na máshogy a helyzet. pdcommand.lua van, megolda |pdcommands2.lua nincs. | arrest a policejail és policejail2 ben így fest:
 
-- /arrest
function arrestPlayer(thePlayer, commandName, targetPlayerNick, fine, jailtime, ...)
local logged = getElementData(thePlayer, \"loggedin\")
if (logged==1) then
local theTeam = getPlayerTeam(thePlayer)
local factionType = getElementData(theTeam, \"type\")
local teamID = getElementData(theTeam, \"id\")
if (jailtime) then
   jailtime = tonumber(jailtime)
end
local playerCol = isInArrestColshape(thePlayer)
if (factionType==2) and playerCol then
   if not (targetPlayerNick) or not (fine) or not (jailtime) or not (...) or (jailtime<1) or (jailtime>9999999) then
      outputChatBox(\"HASZNÁLAT: /arrest [Játékos Névrészlet / ID] [bírság] [idő (Perc 1->9999999)] [Elkövetett bűn]\", thePlayer, 255, 194, 14)
   else
      local targetPlayer, targetPlayerNick = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, targetPlayerNick)
      if targetPlayer then
         local targetCol = isInArrestColshape(targetPlayer)
         if not targetCol then
            outputChatBox(\"(( A rab nincs a letartóztatási helyen! ))\", thePlayer, 255, 0, 0)
         elseif targetCol ~= playerCol then
            outputChatBox(\"(( A rab nincs a letartóztatási helyen! ))\" , thePlayer, 255, 0, 0)
         else
            local jailTimer = getElementData(targetPlayer, \"pd.jailtimer\")
            local username  = getPlayerName(thePlayer)
            local reason = table.concat({...}, \" \")
            if (jailTimer) then
               outputChatBox(\"(( A játékos már börtönben van! ))\", thePlayer, 255, 0, 0)
            else
               local finebank = false
               local targetPlayerhasmoney = exports.global:getMoney(targetPlayer, true)
               local amount = tonumber(fine)
               mysql:query_free(\"UPDATE characters SET money = money - \" .. amount .. \" WHERE id = \" .. getElementData( targetPlayer, \"dbid\" ) )
               setPlayerMoney(targetPlayer, getPlayerMoney(targetPlayer) - amount)
               local theTimer = setTimer(timerPDUnjailPlayer, 60000, 1, targetPlayer)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailserved\", 0, false)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailtime\", jailtime, false)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailtimer\", theTimer, false)
               toggleControl(targetPlayer,\'next_weapon\',false)
               toggleControl(targetPlayer,\'previous_weapon\',false)
               toggleControl(targetPlayer,\'fire\',false)
               toggleControl(targetPlayer,\'aim_weapon\',false)
               local restrainedObj = getElementData(targetPlayer, \"restrainedObj\")
               if restrainedObj then
                  toggleControl(targetPlayer, \"sprint\", true)
                  toggleControl(targetPlayer, \"jump\", true)
                  toggleControl(targetPlayer, \"accelerate\", true)
                  toggleControl(targetPlayer, \"brake_reverse\", true)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"restrain\", 0)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"restrainedBy\")
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"restrainedObj\")
                  if restrainedObj == 45 then
                     local dbid = getElementData(targetPlayer, \"dbid\")
                     exports[\'item-system\']:deleteAll(47, dbid)
                  end
                  exports.global:giveItem(thePlayer, restrainedObj, 1)
                  mysql:query_free(\"UPDATE characters SET cuffed = 0, restrainedby = 0, restrainedobj = 0 WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) )
               end
               setPedWeaponSlot(targetPlayer,0)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailstation\", targetCol)
               mysql:query_free(\"UPDATE characters SET pdjail=\'1\', pdjail_time=\'\" .. mysql:escape_string(jailtime) .. \"\', pdjail_station=\'\" .. mysql:escape_string(targetCol) .. \"\', cuffed = 0, restrainedby = 0, restrainedobj = 0 WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) )
               outputChatBox(\"(( Letartóztattad \" .. targetPlayerNick .. \"-t \" .. jailtime .. \" percre. ))\", thePlayer, 255, 0, 0)
               setElementPosition(targetPlayer, 546.1142578125, -39.0595703125, 131.1242980957)                                                 setElementDimension(targetPlayer, 77 )                                          setElementInterior(targetPlayer, 11 )                     
               setPedRotation(targetPlayer, 0)
               setElementFrozen(source, false)
               exports.global:givePlayerAchievement(thePlayer, 7)
               exports.global:givePlayerAchievement(targetPlayer, 8)
               outputChatBox(\"(( \" .. username .. \" letartóztatott téged \" .. jailtime .. \" percre! ))\", targetPlayer, 0, 102, 255)
               outputChatBox(\"(( Vád(ak): \" .. reason .. \". ))\", targetPlayer, 0, 102, 255)
               takeAllWeapons ( targetPlayer )
               SendMessageToTeam(\"Országos Rendőr Fő-kapitányság\", \"(( \" .. username .. \" letartóztatta \" .. targetPlayerNick .. \"-t! ))\", 0, 102, 255)
               SendMessageToTeam(\"Országos Rendőr Fő-kapitányság\",\"(( Vád(ak): \" .. reason .. \". ))\", 0, 102, 255)
               SendMessageToTeam(\"Országos Rendőr Fő-kapitányság\",\"(( Bírság: \" .. fine .. \" Ft. ))\", 0, 102, 255)
               toggleAllControls ( targetPlayer, true, true, true )
               exports.logs:logMessage(\"[PD/ARREST] \" .. username .. \" letartoztatta \" .. targetPlayerNick .. \"-t. Ido: \" .. jailtime .. \" perc. Oka: \"..reason , 30)
            end
         end
      end
   end
end
end
end
addCommandHandler(\"arrest\", arrestPlayer)

 
Nem megy :(
 
[/quote]
Debugolj, nézd meg melyik része nem működik.

lspd-system beállítása
« Válasz #4 Dátum: 2016. augusztus 23. - 21:04:20 »
0 Show voters
A Collision dimenzióját, interiorját, esetleg pozicióját írd át.

lspd-system beállítása
« Válasz #5 Dátum: 2016. augusztus 23. - 21:36:12 »
0 Show voters
jaja már megvan köszi :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal