GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: MakroBox - 2017. Július 21. - 20:41:34

Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: MakroBox - 2017. Július 21. - 20:41:34
Sziasztok! 
 
Elég érdekes problémám lenne: AD és IVF működtetése..
 
Már több AD-ot támogató kocsimodot is letöltöttem, kipróbáltam, de semmi változás. A kódom egy letisztult TXD, DFF berakás. Azt tudom, hogy SA:MP-ba kell külön script, ha jól emlékszem az AD-hoz egy C# script (ami igazából tök mindegy), de az MTA-ban nincsen ötletem, hogyan kéne ezt működésre bírni, a fájlt a kliens GTA:SA mappájába varázsolni..
 
Röviden csak annyi történik, hogy beszállok a kocsiba, FPS-mód, és nem mozog se a speedo, se semmi. (egyik módba még óra is volt elvileg )
 
Előre is köszönöm a helpet!
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: id100 - 2017. Július 21. - 20:48:14
Valami kódot tudsz adni amit már csináltál rá? Attól hogy egy mód IVF AD kompatibilis attól nem fog menni script nélkül :D
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: MakroBox - 2017. Július 21. - 20:56:47
AD-ra és IVF-re nem írtam semmit, azt sem tudom, mit hogy kéne. A beimportálós kód kicsit bonyolítva (régen használtam ezt, azt hittem ebben van a hiba, de kiderült, hogy nem, így mind1):
 

vehS = {
{\"Ford Falcon 351 GT\", \"vehicles/sabre\", 475},
{\"Bravado Buffalo\", \"vehicles/buffalo\", 402},
{\"Progen GP1\", \"vehicles/cheetah\", 415},
{\"Declasse Granger 2\", \"vehicles/rancher\", 489},
{\"Pegassi Lampo 2017\", \"vehicles/infernus\", 411},
{\"Patriot Hummer\", \"vehicles/patriot\", 470 },
{\"BUS\", \"vehicles/bus\", 431 },
{\"Annis Elegy Retro Interceptor POLICE\", \"vehicles/copcarsf\", 597 },
    {\"Karins Sultan SW\", \"vehicles/sultan\", 560},
{\"Trashmaster\", \"vehicles/trashmaster\", 408},
{\"Benefactor Panto 4\", \"vehicles/willard\", 529},
{\"Ocelot Jackal 2\", \"vehicles/alpha\", 602},
}
function loadAllVehS()
  for p,v in ipairs(vehS) do
if fileExists (v[2]..\".txd\") then
   TXD = engineLoadTXD(v[2]..\".txd\")
   --if TXD then outputChatBox (\"TXD megvan\") else outputChatBox (\"TXD error\") end
   engineImportTXD(TXD, v[3])
end
if fileExists (v[2]..\".dff\") then
   DFF = engineLoadDFF(v[2]..\".dff\", 0)
   --if DFF then outputChatBox (\"DFF megvan\") else outputChatBox (\"DFF error\") end
   engineReplaceModel (DFF, v[3])
end
  end
end
loadAllVehS()

 
 
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: id100 - 2017. Július 21. - 21:03:37
Hát ettől nem fog mozogni :D imprezza azthiszem csinált egy low budget imvehft-t, nézz rá ha neked ilyesmi kell. Mi elég rég írtuk, de mi nekünk is hasonlít ahhoz ami van imprezza scriptjébe, röviden az működni fog neked.
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: MakroBox - 2017. Július 21. - 21:07:46
Értem..
 
Esetleg ilyen írásába hogyan kéne belekezdeni? Szívesen megírnám én, de nuku ötlet.. egy kis modellezői tudás sem ártana, abban biztos vagyok. 
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: id100 - 2017. Július 21. - 21:10:32
Vehicle component-ek rotationje, position-je, ezeket ha megérted, onnantól nem lesz nehéz megírni. Még azt tudnod kell hogy nincs ilyen univerzális megoldás, minden modolt kocsinak kb más és más az alkatrészek neve (spoilerek, kilóméter/óra mutatója stb minden modon más a neve). Ezt lekéred, és forgatod. De mondom, Scriptek között van imprezza imvehft-je , az jó kiindulási pont lehet számodra ha még nem foglalkoztál componentekkel.
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: MakroBox - 2017. Július 21. - 21:16:05
Rendben, megnézem, köszönöm! 
 
(Foglalkoztam már componentekkel, de nem komolyabban, nem ilyen formában. )
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: id100 - 2017. Július 21. - 22:27:15
A legjobb ha a componenteket nem érted, ha belekezdesz egy szerelő rendszerbe ami 3d-s. Meg fogsz őrülni tőle, de ha megcsinálod az brutálisan jó referenciának is, meg mindent tudni fogsz a táblákról, componentekről, kliens-szerver kommunikációról (mert component csak kliens oldalon van, vinni meg a kezébe syncelni kell, egyszóval szopás).
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: MakroBox - 2017. Július 21. - 22:35:28
Értem, kivéve: Hogyan érted, hogy 3D-s? Mint pl. a nézniMTA-n a szerelők a kezükbe viszik a componenteket?
 
UPDATE: Mikor néha szoktam fentlenni, pont gondolkodtam, hogyan lehetne megvalósítani.. a sync alatt kliens-szerver syncet, vagy attachElement()-et értesz? 
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: impreZZa - 2017. Július 21. - 23:18:17
A lóbádzsit imvehft-t annyira nem ajánlom 
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: id100 - 2017. Július 21. - 23:36:26
Idézetet írta: MakroBox date=1500669328


   
      Értem, kivéve: Hogyan érted, hogy 3D-s? Mint pl. a nézniMTA-n a szerelők a kezükbe viszik a componenteket?
   
   
      UPDATE: Mikor néha szoktam fentlenni, pont gondolkodtam, hogyan lehetne megvalósítani.. a sync alatt kliens-szerver syncet, vagy attachElement()-et értesz? 


Elég rég valósítottam meg azt a rendszert de egyébként a sync hogy mindenki lássa -- szinkron
 
Sima ügy megvalósítani csak a hajad kitéped mire normálisan fogja mindenki látni, a színezés (timer kell ha egyszer odajutsz -> MTA bug miatt), a carry pozíció, meg úgy az egész rendszer. a 3D DX magában is elég bonyolult tud lenni de a component pozíciókkal meg főleg.
 
 
 
@impreZZa sok sikert! :D Jó , hogy végre valaki próbálkozik.
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: impreZZa - 2017. Július 21. - 23:50:50
A shader része még nem az igazi, szóval az index, fék, meg tolatólámpák is custom coronat használnak xd de így is mutatósabb mint a markeres megoldás. Amúgy a kerékdőlés/szélesség/különböző felni nekem okozott szerintem annyi fejtörést, mint a 3d dx fog nála, mondjuk lehet ez betudható annak h mindig full kómásan scriptelek mert csak akkor van kedvem. Amúgy miután rájöttem az egyedi kerék cuccosra, megcsináltam egy régebbi ötletem is, kiszállás után ha akarod, elfordítva maradnak a kerekek és a kormány, nem egy nagy cucc de RP szerveren szerintem jól mutat:D
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: MakroBox - 2017. Július 22. - 13:15:38
@impreZZa Akkor próbáljak meg magam megírni egy ilyen scriptet, ha azt nem ajánlod? Persze én is így gondoltam, csak alapként, hogy értelmezzem töltöttem le.. 
Cím: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
Írta: impreZZa - 2017. Július 22. - 13:32:32
Kiindulásnak jó, csak hiányos. :)