Szerző Téma: Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése  (Megtekintve 2074 alkalommal)

Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Dátum: 2017. július 21. - 20:41:34 »
0 Show voters
Sziasztok! 
 
Elég érdekes problémám lenne: AD és IVF működtetése..
 
Már több AD-ot támogató kocsimodot is letöltöttem, kipróbáltam, de semmi változás. A kódom egy letisztult TXD, DFF berakás. Azt tudom, hogy SA:MP-ba kell külön script, ha jól emlékszem az AD-hoz egy C# script (ami igazából tök mindegy), de az MTA-ban nincsen ötletem, hogyan kéne ezt működésre bírni, a fájlt a kliens GTA:SA mappájába varázsolni..
 
Röviden csak annyi történik, hogy beszállok a kocsiba, FPS-mód, és nem mozog se a speedo, se semmi. (egyik módba még óra is volt elvileg )
 
Előre is köszönöm a helpet!

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #1 Dátum: 2017. július 21. - 20:48:14 »
0 Show voters
Valami kódot tudsz adni amit már csináltál rá? Attól hogy egy mód IVF AD kompatibilis attól nem fog menni script nélkül :D

Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #2 Dátum: 2017. július 21. - 20:56:47 »
0 Show voters
AD-ra és IVF-re nem írtam semmit, azt sem tudom, mit hogy kéne. A beimportálós kód kicsit bonyolítva (régen használtam ezt, azt hittem ebben van a hiba, de kiderült, hogy nem, így mind1):
 

vehS = {
{\"Ford Falcon 351 GT\", \"vehicles/sabre\", 475},
{\"Bravado Buffalo\", \"vehicles/buffalo\", 402},
{\"Progen GP1\", \"vehicles/cheetah\", 415},
{\"Declasse Granger 2\", \"vehicles/rancher\", 489},
{\"Pegassi Lampo 2017\", \"vehicles/infernus\", 411},
{\"Patriot Hummer\", \"vehicles/patriot\", 470 },
{\"BUS\", \"vehicles/bus\", 431 },
{\"Annis Elegy Retro Interceptor POLICE\", \"vehicles/copcarsf\", 597 },
    {\"Karins Sultan SW\", \"vehicles/sultan\", 560},
{\"Trashmaster\", \"vehicles/trashmaster\", 408},
{\"Benefactor Panto 4\", \"vehicles/willard\", 529},
{\"Ocelot Jackal 2\", \"vehicles/alpha\", 602},
}
function loadAllVehS()
  for p,v in ipairs(vehS) do
if fileExists (v[2]..\".txd\") then
   TXD = engineLoadTXD(v[2]..\".txd\")
   --if TXD then outputChatBox (\"TXD megvan\") else outputChatBox (\"TXD error\") end
   engineImportTXD(TXD, v[3])
end
if fileExists (v[2]..\".dff\") then
   DFF = engineLoadDFF(v[2]..\".dff\", 0)
   --if DFF then outputChatBox (\"DFF megvan\") else outputChatBox (\"DFF error\") end
   engineReplaceModel (DFF, v[3])
end
  end
end
loadAllVehS()

 
 

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #3 Dátum: 2017. július 21. - 21:03:37 »
0 Show voters
Hát ettől nem fog mozogni :D imprezza azthiszem csinált egy low budget imvehft-t, nézz rá ha neked ilyesmi kell. Mi elég rég írtuk, de mi nekünk is hasonlít ahhoz ami van imprezza scriptjébe, röviden az működni fog neked.

Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #4 Dátum: 2017. július 21. - 21:07:46 »
0 Show voters
Értem..
 
Esetleg ilyen írásába hogyan kéne belekezdeni? Szívesen megírnám én, de nuku ötlet.. egy kis modellezői tudás sem ártana, abban biztos vagyok. 

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #5 Dátum: 2017. július 21. - 21:10:32 »
0 Show voters
Vehicle component-ek rotationje, position-je, ezeket ha megérted, onnantól nem lesz nehéz megírni. Még azt tudnod kell hogy nincs ilyen univerzális megoldás, minden modolt kocsinak kb más és más az alkatrészek neve (spoilerek, kilóméter/óra mutatója stb minden modon más a neve). Ezt lekéred, és forgatod. De mondom, Scriptek között van imprezza imvehft-je , az jó kiindulási pont lehet számodra ha még nem foglalkoztál componentekkel.

Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #6 Dátum: 2017. július 21. - 21:16:05 »
0 Show voters
Rendben, megnézem, köszönöm! 
 
(Foglalkoztam már componentekkel, de nem komolyabban, nem ilyen formában. )

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #7 Dátum: 2017. július 21. - 22:27:15 »
0 Show voters
A legjobb ha a componenteket nem érted, ha belekezdesz egy szerelő rendszerbe ami 3d-s. Meg fogsz őrülni tőle, de ha megcsinálod az brutálisan jó referenciának is, meg mindent tudni fogsz a táblákról, componentekről, kliens-szerver kommunikációról (mert component csak kliens oldalon van, vinni meg a kezébe syncelni kell, egyszóval szopás).

Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #8 Dátum: 2017. július 21. - 22:35:28 »
0 Show voters
Értem, kivéve: Hogyan érted, hogy 3D-s? Mint pl. a nézniMTA-n a szerelők a kezükbe viszik a componenteket?
 
UPDATE: Mikor néha szoktam fentlenni, pont gondolkodtam, hogyan lehetne megvalósítani.. a sync alatt kliens-szerver syncet, vagy attachElement()-et értesz? 
« Utoljára szerkesztve: 2017. július 21. - 22:37:22 írta MakroBox »

Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #9 Dátum: 2017. július 21. - 23:18:17 »
0 Show voters
A lóbádzsit imvehft-t annyira nem ajánlom 

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #10 Dátum: 2017. július 21. - 23:36:26 »
+1 Show voters
Idézetet írta: MakroBox date=1500669328


   
      Értem, kivéve: Hogyan érted, hogy 3D-s? Mint pl. a nézniMTA-n a szerelők a kezükbe viszik a componenteket?
   
   
      UPDATE: Mikor néha szoktam fentlenni, pont gondolkodtam, hogyan lehetne megvalósítani.. a sync alatt kliens-szerver syncet, vagy attachElement()-et értesz? 


Elég rég valósítottam meg azt a rendszert de egyébként a sync hogy mindenki lássa -- szinkron
 
Sima ügy megvalósítani csak a hajad kitéped mire normálisan fogja mindenki látni, a színezés (timer kell ha egyszer odajutsz -> MTA bug miatt), a carry pozíció, meg úgy az egész rendszer. a 3D DX magában is elég bonyolult tud lenni de a component pozíciókkal meg főleg.
 
 
 
@impreZZa sok sikert! :D Jó , hogy végre valaki próbálkozik.
« Utoljára szerkesztve: 2017. július 21. - 23:37:47 írta id100 »

Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #11 Dátum: 2017. július 21. - 23:50:50 »
+1 Show voters
A shader része még nem az igazi, szóval az index, fék, meg tolatólámpák is custom coronat használnak xd de így is mutatósabb mint a markeres megoldás. Amúgy a kerékdőlés/szélesség/különböző felni nekem okozott szerintem annyi fejtörést, mint a 3d dx fog nála, mondjuk lehet ez betudható annak h mindig full kómásan scriptelek mert csak akkor van kedvem. Amúgy miután rájöttem az egyedi kerék cuccosra, megcsináltam egy régebbi ötletem is, kiszállás után ha akarod, elfordítva maradnak a kerekek és a kormány, nem egy nagy cucc de RP szerveren szerintem jól mutat:D

Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #12 Dátum: 2017. július 22. - 13:15:38 »
0 Show voters
@impreZZa Akkor próbáljak meg magam megírni egy ilyen scriptet, ha azt nem ajánlod? Persze én is így gondoltam, csak alapként, hogy értelmezzem töltöttem le.. 

Active Dashboard és Improved Vehicle Features működtetése
« Válasz #13 Dátum: 2017. július 22. - 13:32:32 »
+1 Show voters
Kiindulásnak jó, csak hiányos. :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal