-
Sziasztok, próbálkoztam 3dsounddal és azt akarom hogy repeatbe tehát folyamatosan menjen a zene ha leáll kezdődjön elölről, valaki tudna segíteni?
itt a kódom amit használok:
addEventHandler( \'onClientResourceStart\', resourceRoot,
function( )
local sound = playSound3D( \"zene.mp3\", 1941.3, -1772.9, 15.4 )
setSoundMaxDistance(sound, 600 )
setElementInterior ( sound, 0 )
end
)
-
Lekéred a hosszát, aztán újraindítod X időnként. (Ez egy lusta megoldás, de szerintem kivitelezhető még így is elég egyszerűen, sajnos nem tudom fejből van-e loop argumentumja vagy nincs-e)
-
element playSound3D ( string soundURL, float x, float y, float z, [ bool looped = false, bool throttled = true ] )
-
Ezek szerint van loop argumentum :) Elég azt true-ként beállítani is menni fog.
-
local sound = playSound3D( \"zene.mp3\", 1941.3, -1772.9, 15.4, true)
-
Köszönöm a válaszokat, sikerült :)