Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Multi Theft Auto (MTA)
»
MTA: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
3DS max
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
2
Le
Szerző
Téma: 3DS max (Megtekintve 2857 alkalommal)
ScrepyX
54
3DS max
«
Dátum:
2016. november 24. - 16:42:53 »
0
Voters list:
Sziasztok! Elkezdtem modellezni, csak próbálgatni. A történet az, hogy ha csak egy modellt, objectet csinálok 3dsMax-ban (tehát pl. egy boxot), akkor minden rendben. Amikor már kettővel próbáltam, akkor kiírja az \"Only one Hierarchy links are allowed in dff\" témát, bár ezt megoldottam, először grouppolással, miután kiadta a \"Unknown property, \"Diffuse\" is not defined\" hibát. Megpróbáltam attacholással is, viszont a hiba ugyan ez. Nemrég kezdtem el 3DSMAX-ban modellezni, ezért ne nézzetek hülyének.
Naplózva
Nicolas
61
3DS max
«
Válasz #1 Dátum:
2016. november 24. - 21:49:21 »
0
Voters list:
Attach-old össze a modelleket 1 modellre, majd úgy exportáld ki. 2011 vagy a 2014 es 3ds maxot ajánlom alá. Azok stabilak.
Naplózva
ScrepyX
54
3DS max
«
Válasz #2 Dátum:
2016. november 24. - 21:52:14 »
0
Voters list:
úgy csináltam... 12es 3dsmaxom van. Próbáltam több modellel is...
Naplózva
Nicolas
61
3DS max
«
Válasz #3 Dátum:
2016. november 24. - 21:59:21 »
0
Voters list:
Próbálj neten rákeresni a megoldásra, Nekem még nem volt hasonló, pedig most egy 89 ezer polybol álló külön modellenként megjelenő plázát modellezek. És menti minden gond nélkül.
Naplózva
ScrepyX
54
3DS max
«
Válasz #4 Dátum:
2016. november 24. - 22:35:02 »
0
Voters list:
Neten rákerestem, de nem találtam értemes, hasznos választ. Már 3 napja keresem minden fórumon. Ilyen módon szoktam modellezni, esetleg ezzel lehet a baj, (Úgy se jó ha a txd-t nem csinálom meg, ugyanez a hiba, belépéskor kifagy.)
https://www.youtube.com/watch?v=DLJ-wkdskCg
Naplózva
Nicolas
61
3DS max
«
Válasz #5 Dátum:
2016. november 24. - 22:39:20 »
0
Voters list:
Bár sampos videó, de a lényege ugyan ez, probáld e szerint megcsinálni akár csak két kis kockát 1 modellként, majd Attach.
Naplózva
ScrepyX
54
3DS max
«
Válasz #6 Dátum:
2016. november 24. - 22:43:29 »
0
Voters list:
Köszönöm, megpróbálom e módszer szerint. Holnap jelentkezem!
Naplózva
Nicolas
61
3DS max
«
Válasz #7 Dátum:
2016. november 24. - 22:59:57 »
0
Voters list:
Rendben
Sok sikert!
Naplózva
ScrepyX
54
3DS max
«
Válasz #8 Dátum:
2016. november 25. - 21:23:43 »
0
Voters list:
Heló. Nem sikerült
. Nemtudom mit kezdjek, valamit valószínüleg rosszul csinálhatok, de az attacholáson kívül nem hiszem hogy valamit el tudtam volna rontani ( bár nem hiszem hogy nem így kéne attacholni ) ...
Naplózva
Nicolas
61
3DS max
«
Válasz #9 Dátum:
2016. november 26. - 10:24:52 »
0
Voters list:
Ha kiválasztod az object et, attach olj össze 2db elemet, majd aktivvá válik az Attach List, arra nyomj rá, majd az ablakban CTRL+A majd Attach, így biztosan nem marad ki egy polygon se az Attach-olásból.
Naplózva
ScrepyX
54
3DS max
«
Válasz #10 Dátum:
2016. november 26. - 14:41:49 »
0
Voters list:
Akkor valószínüleg más a probléma. 2016os 3dsmaxot is leszedtem. Mostmár a 11-est telepítem, de nem hiszem hogy jobb lesz. Ha nem , akkor mostmár videót küldök privátba, ahogy felveszem hogyan csinálom...
Naplózva
Nicolas
61
3DS max
«
Válasz #11 Dátum:
2016. november 26. - 21:12:56 »
0
Voters list:
2016 osba nincs gyakorlatom. Nem egy stabil verzió. 2011 / 2014 es ami bejött
Naplózva
AlexSwamp
539
3DS max
«
Válasz #12 Dátum:
2016. november 27. - 10:07:02 »
0
Voters list:
Mellesleg a legfrissebb 3ds maxot megtudod szerezni eredetiben diákigazolvánnyal ingyen. :thumbsup:
Idézetet írta: Nicolas date=1480191176\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63659\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
2016 osba nincs gyakorlatom. Nem egy stabil verzió. 2011 / 2014 es ami bejött
Nekem a 2017 van fent és teljesen jó.
Naplózva
ScrepyX
54
3DS max
«
Válasz #13 Dátum:
2016. november 27. - 10:43:50 »
0
Voters list:
Valaki leírná az attacholás folyamatát? Vlamait akkor biztos elrontok, mert az lehetetlen hogy mindkettőben rossz...
Naplózva
Nicolas
61
3DS max
«
Válasz #14 Dátum:
2016. november 27. - 13:43:08 »
0
Voters list:
Ha kész vagy a modellel akkor kattints rá egy adott object elemre (polygon) majd válaszd az Attach olás funkciót, választ ki a következő elemet (polygont) amelyet egybe szeretnél fűzni, majd elérhetővé válik az Attach List funkció, nyisd meg, majd ott látod kilistázva az összes elemedet (polygonokat), itt válazd ki a legfelsőt, majd nyomj CTRL+A kombinációt, ezzel kijelölöd az összes elemet, majd alul kattints az Attach gombra, ezáltal az összes különálló elemet eggyé \"olvasztod\".
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
2
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Multi Theft Auto (MTA)
»
MTA: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
3DS max
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal