Sziasztok! Átkonvertáltam egy model-t .dff, .txd, és .col fájlokra, a fájlok egy model nevű mappában vannak. A mappán kívül van a client, és a meta.xml fájl. Amikor a resource-ot betöltöm, a kiválasztott object nem cserélődik le arra, amire én szeretném. Mi lehet a gond?
Client:
function loadMod(f, m)
if fileExists(\'model/\'.. f ..\'bench.txd\') then
txd = engineLoadTXD(\'model/\'.. f ..\'bench.txd\')
engineImportTXD(txd, m)
end
if fileExists(\'model/\'.. f ..\'bench.dff\') then
dff = engineLoadDFF(\'model/\'.. f ..\'bench.dff\', m)
engineReplacebench(dff, m)
end
if fileExists(\'model/\'.. f ..\'bench.col\') then
col = engineLoadCOL(\'model/\'.. f ..\'bench.col\')
engineReplaceCOL(col, m)
end
end
loadMod(\"teszt\", 1258, true)
Meta.xml
<meta>
<script src=\"client.lua\" type=\"client\" />
<file src=\"model/bench.dff\" />
<file src=\"model/bench.txd\" />
<file src=\"model/bench.col\" />
<oop>true</oop>
</meta>
..............................................
Próbáld meg így:
function loadMod(f, m)
if fileExists(\'model/\'.. f ..\'.txd\') then
engineImportTXD(engineLoadTXD(\'model/\'.. f ..\'.txd\'), m)
outputChatBox(tostring(f) .. \" txd replaced\", 0, 255, 0, true)
end
if fileExists(\'model/\'.. f ..\'.dff\') then
engineReplacebench(engineLoadDFF(\'model/\'.. f ..\'.dff\', m), m)
outputChatBox(tostring(f) .. \" dff replaced\", 0, 255, 0, true)
end
if fileExists(\'model/\'.. f ..\'.col\') then
engineReplaceCOL(engineLoadCOL(\'model/\'.. f ..\'.col\'), m)
outputChatBox(tostring(f) .. \" col replaced\", 0, 255, 0, true)
end
end
-- loadMod(\"bench\", 1258, true)
-- 1: Ide true mi a halálnak kell azt nem értem (2 változót adtál meg a loadMod function-nek)
-- 2: Lehet hogy nem fogsz kapni jó értéket ha a fileExists-részhez írod a modell nevét és úgy helyettesíted be elé a modell nevét
loadMod(\"teszt\", 1258)