GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Xwad - 2016. április 25. - 20:26:47

Cím: 3d model exportálás!
Írta: Xwad - 2016. április 25. - 20:26:47
Üdv mindenkinek.  ;) Mivel az eredeti mta:sa fórumon nem tudtak segiteni a problámámmal ezért szerencsét probálok itt is. Szeretnék mta hoz hozzá adni egy ilyen 3D modelt: https://3dwarehouse.sketchup.com/model.html?id=c9d1144617de4758900a83da6256060d
Le is töltöttem skp formátumban amit majd exportáltam .3ds-be majd dff-be. Ehez a dff-hez készitettem egy .col fájlt és egy .txd fájlt.
Mikor beléptem mta map editor-ba hogy leteszteljem, a következő problémákat észleltem:   :\'(
A problémáim a következőek:
- A txd fájl (textúra) nem müködik
- a dff model bugos (mta-ban hiányoznak a modelnek egyes részei, de a modellező programokban nem!)
- a col fájl is bugol (néhol láthatatlan falak vannak a model belsejében)
A összes fájlt egyben (scriptekkel együt) feltöltöttem mediafire-ra ,hogy letudjátok tölteni és ti is megtudjátok nézni a bugokat.
http://www.mediafire.com/download/02o4yne047g17ce/bunker.rar
Nagyon remélem hogy valaki majd segit mivel régóta próbálom ezt a problémát megoldani, de sehogy sem sikerül. Előre is köszönöm. :thumbsup:
Cím: 3d model exportálás!
Írta: AlexSwamp - 2016. április 26. - 08:50:51
Col nagy eséllyel azért buggol, mert a modell nem a 0,0,0-s koordinátán lett exportálva. DFF azért buggolhat, mert a modellezésben van probléma. TXD esetén pedig, nagy eséllyel valamelyik kép nem okés és ezért nem tölti be (nézd át a formátumot, megegyezőek az aránypárok, azaz 126x126, 512,512 stb (habár ez elvileg nem kötelező, de van mikor pont ezt nem komázza a modell)).
Cím: 3d model exportálás!
Írta: Xwad - 2016. április 26. - 16:30:55
Mindent jól csináltam. A kordinátákat is 0 0 0 -ra állitottam. A txd mostmár müködik! A hiba az volt hogy a scriptben véletlen rosszul irtam valamit, de a col és a dff még mindig nem müködik rendesen:/ Esetleg te megprobálod megcsinálni? hátha neked müködik? Nagyon megköszönném!
még valami: Amikor megnyitom a modelt skechUp-ban akkor a model nem hiányos. De amikor ki exportálom 3ds-be és utána importálom 3ds max-ba akkor már hiányos!!