Szerző Téma: Markerből autó lehívása  (Megtekintve 1712 alkalommal)

Markerből autó lehívása
« Dátum: 2016. Május 04. - 15:12:45 »
0 Show voters
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy hogy lehet azt megcsinálni hogy pl valaki beleáll egy markerba és ad neki egy kocsit ?
ezt egy RP szerverre szeretném csinálni a job systembe.
Válaszokat előre is kösszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2016. Május 04. - 15:29:25 írta patrik1958 »

Nem elérhető Royalf

  • 222
    • Profil megtekintése
Markerből autó lehívása
« Válasz #1 Dátum: 2016. Május 04. - 21:50:48 »
0 Show voters
onMarkerHit
createVehicle

Markerből autó lehívása
« Válasz #2 Dátum: 2016. Május 09. - 14:48:12 »
0 Show voters
az régen rosszul kezdődik ha ez rp lesz

Markerből autó lehívása
« Válasz #3 Dátum: 2016. Május 29. - 18:06:24 »
0 Show voters
Idézetet írta: patrik1958 date=1462367565\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60293\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy hogy lehet azt megcsinálni hogy pl valaki beleáll egy markerba és ad neki egy kocsit ?
ezt egy RP szerverre szeretném csinálni a job systembe.
Válaszokat előre is kösszönöm!
 

marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 )
 
function haBeleMegyAutoLerakasa(j)
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local kocsiid = 411
createVehicle(kocsiid, x,y,z)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, haBeleMegyAutoLerakasa)

Markerből autó lehívása
« Válasz #4 Dátum: 2016. Május 29. - 22:10:49 »
0 Show voters
Idézetet írta: Vegance Roleplay date=1464537984\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60293\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy hogy lehet azt megcsinálni hogy pl valaki beleáll egy markerba és ad neki egy kocsit ?
ezt egy RP szerverre szeretném csinálni a job systembe.
Válaszokat előre is kösszönöm!
 

marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 )
 
function haBeleMegyAutoLerakasa(j)
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local kocsiid = 411
createVehicle(kocsiid, x,y,z)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, haBeleMegyAutoLerakasa)

 

[/quote]
Ez nem egészen praktikus megoldás, hisz ezzel amit leírtál konkrétan a játékosra rakja a kocsit, nem bele. :D
Így valamennyivel talán jobb:
 
marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 )
 
function createVeh()
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local vehicle = createVehicle(411, x,y,z)
        warpPedIntoVehicle(localPlayer, vehicle)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, createVeh)

Markerből autó lehívása
« Válasz #5 Dátum: 2016. Május 30. - 09:05:48 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dragonflash11 date=1464552649\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60293\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy hogy lehet azt megcsinálni hogy pl valaki beleáll egy markerba és ad neki egy kocsit ?
ezt egy RP szerverre szeretném csinálni a job systembe.
Válaszokat előre is kösszönöm!
 

marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 )
 
function haBeleMegyAutoLerakasa(j)
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local kocsiid = 411
createVehicle(kocsiid, x,y,z)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, haBeleMegyAutoLerakasa)

 

[/quote]
Ez nem egészen praktikus megoldás, hisz ezzel amit leírtál konkrétan a játékosra rakja a kocsit, nem bele. :D
Így valamennyivel talán jobb:
 
marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 )
 
function createVeh()
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local vehicle = createVehicle(411, x,y,z)
        warpPedIntoVehicle(localPlayer, vehicle)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, createVeh)

 

[/quote]
Ha meg írsz neki minden fas**** részletet, soha nem tanul meg fejleszteni.

Markerből autó lehívása
« Válasz #6 Dátum: 2016. Május 30. - 17:16:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: Vegance Roleplay date=1464591948\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60293\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy hogy lehet azt megcsinálni hogy pl valaki beleáll egy markerba és ad neki egy kocsit ?
ezt egy RP szerverre szeretném csinálni a job systembe.
Válaszokat előre is kösszönöm!
 

marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 )
 
function haBeleMegyAutoLerakasa(j)
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local kocsiid = 411
createVehicle(kocsiid, x,y,z)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, haBeleMegyAutoLerakasa)

 

[/quote]
Ez nem egészen praktikus megoldás, hisz ezzel amit leírtál konkrétan a játékosra rakja a kocsit, nem bele. :D
Így valamennyivel talán jobb:
 
marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 )
 
function createVeh()
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local vehicle = createVehicle(411, x,y,z)
        warpPedIntoVehicle(localPlayer, vehicle)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, createVeh)

 

[/quote]
Ha meg írsz neki minden fas**** részletet, soha nem tanul meg fejleszteni.
 
[/quote]
Attól, hogy 1 paranccsal több, viszont 1 buggal kevesebb szerintem még érthetőbb, sőt... Legalább nem fog csodálkozva arra nézni, hogy mi a fenének bugol, és rakja rá a játékosra a kocsit. ;)

Markerből autó lehívása
« Válasz #7 Dátum: 2016. Május 30. - 20:05:59 »
0 Show voters
Tehát nem töri az agyát, magyarul editer marad világ életére. Nagyon jó.

Markerből autó lehívása
« Válasz #8 Dátum: 2016. Június 01. - 15:02:50 »
0 Show voters
Idézetet írta: Vegance Roleplay date=1464631559\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60293\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tehát nem töri az agyát, magyarul editer marad világ életére. Nagyon jó.
 
Te a mai napig az maradtál, viszont azért másoknak adjuk meg az esélyt. ;)
Senki sem úgy kezdi, hogy már mindent tud. Minél többet magyaráz, mutat, tanít az ember annál gyorsabban megtanulja. :)
« Utoljára szerkesztve: 2016. Június 01. - 15:04:33 írta Dragonflash11 »

Markerből autó lehívása
« Válasz #9 Dátum: 2016. Június 01. - 19:31:51 »
0 Show voters
Idézetet írta: Vegance Roleplay date=1464537984\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60293\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 )
 
function haBeleMegyAutoLerakasa(j)
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local kocsiid = 411
createVehicle(kocsiid, x,y,z)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, haBeleMegyAutoLerakasa)

 

Kiégek, ha te Haladó vagy... :) Magyar változók pls... Mellesleg ez már eleve hibás, hiszen az összes markerra vonatkoznak. GG Haladó fejlesztő... :facepalm: Több értelme van client oldalon lekezelni a markert és azt, hogy melyik markert hiteli éppenséggel és egy triggerrel áthozni a jármű készítést...   :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal