Az iskolában még azt hiszem 10.-ben hasonló feladatot kaptunk (mivel plusz órákban tanultunk modellezést) és ott ilyet 3D Maxbe csináltunk. Gondolom a CS GO-nak is megvannak a textúrái / mapjai lemodellezve már 3D Maxbe vagy más programokba amik átkonvertálhatók oda (mivel szerintem ennek a legegyszerűbb a kezelése a sketchup után, de az a program nem is olyan sokrétű) és gondolom úgy csinálják, hogy amikor first cambe veszi, hogy kilövi a golyót a játékban slowmózza és onnantól jön a modellezési része a 3DMaxbe, vagyis létrehozza ugyan azt a területet ugyanazon emberkével ugyanazon pozicíókon, majd leanimálja a golyó mozgását és a találatot , ezt videóba rendereli és belevágja a videóba, szerintem ennyi ez a nehezebb videóknál ilyesmit láttam. De itt a real találat lemodellezése szerintem elég nehéz feladat egy kezdő számára.
A Tengerimalac által linkeltekbe igaz, hogy csak az elsőbe tekintettem bele, de ott kevésbe nagy kunszt a megvalósítás. Third personba veszik fel felvételeket és nem csak egy emberke szemszögéből hanem több kameraállásból, majd a vágási munkálatok után megvan a kész felvétel. Ott nincs modellezés