Tróger parasztmotor a Simson, MZ, Babetta? Hát ezt kikérem magamnak....
Annak nincs értelme, hogy vegyek egy Simsont 70-80-ért azért hogy két hétig menjek vele utána meg kuka.
Annak nincs értelme, hogy vegyek egy Simsont 70-80-ért azért hogy két hétig menjek vele utána meg kuka. Khm. Az én jelenlegi motorom papámé volt, és a mai napig elsõ rúgásra indul, alig van rajta karc, nem eszik sokat, sorolhatnám. Hidd el, a márkás mittudoménmilyen motor is sz*rrá megy, ha nem vigyázol rá, nem tartod karban. [/quote]Felõlem bírhatja száz évig is de ha nekem csak 2 hétre van szükségem rá akkor minek vegyem meg? Pénzkidobás. Nekem a simson nagyon nem jön be. Ha az ember motort (vagy autót) vesz akkor olyat vegyen amivel azért el is lehet menni a városba normálisabb helyekre. 50 köbcentivel zümmögni a moziba :O Yamaha YBR 125. Jó tapasztalatokat hallottam errõl a motorról, és a neten sem hordják el minden rosszaságnak. http://nepitelet.hu/motorok/yamaha/gazdasagos_klasszikus/[/b] [/quote]Egy AF-1 kerül 160-170be ez pedig 360-ba használtan. Pont írtam fenn, hogy nem állok úgy anyagilag, hogy még egy simsont megtudjak engedni AF1 mellé. Tehát enyhén szólva érdekes lenne, ha ilyenre ruháznék be (meg hát nem is tetszik :O). Autósiskola feladata, hogy megtanítsanak.[/quote]Ezt is kritizálnám, õk csak elméletben oktatnak te. Gyakorlatot te kell szerezz. És a legtöbb A1-re készülõnek van is. [/quote]Nem. Harminc forgalmis óra dísznek van (plusz még a vezetési gyakorlati órák)?Amúgy A2-bõl mennék, A1 az túl pici kategória pénzkidobás lenne letenni (igaz összeköthetném a B-s jogsimmal és akkor csak egy kreszvizsga, 2 elmélet és forgalmi vizsga kellene, de úgy sem érné meg).
Yamaha YBR 125. Jó tapasztalatokat hallottam errõl a motorról, és a neten sem hordják el minden rosszaságnak. http://nepitelet.hu/motorok/yamaha/gazdasagos_klasszikus/[/b] [/quote]Egy AF-1 kerül 160-170be ez pedig 360-ba használtan. Pont írtam fenn, hogy nem állok úgy anyagilag, hogy még egy simsont megtudjak engedni AF1 mellé. Tehát enyhén szólva érdekes lenne, ha ilyenre ruháznék be (meg hát nem is tetszik :O). Autósiskola feladata, hogy megtanítsanak.[/quote]Ezt is kritizálnám, õk csak elméletben oktatnak te. Gyakorlatot te kell szerezz. És a legtöbb A1-re készülõnek van is. [/quote]Nem. Harminc forgalmis óra dísznek van (plusz még a vezetési gyakorlati órák)?Amúgy A2-bõl mennék, A1 az túl pici kategória pénzkidobás lenne letenni (igaz összeköthetném a B-s jogsimmal és akkor csak egy kreszvizsga, 2 elmélet és forgalmi vizsga kellene, de úgy sem érné meg).
Autósiskola feladata, hogy megtanítsanak.[/quote]Ezt is kritizálnám, õk csak elméletben oktatnak te. Gyakorlatot te kell szerezz. És a legtöbb A1-re készülõnek van is. [/quote]Nem. Harminc forgalmis óra dísznek van (plusz még a vezetési gyakorlati órák)?Amúgy A2-bõl mennék, A1 az túl pici kategória pénzkidobás lenne letenni (igaz összeköthetném a B-s jogsimmal és akkor csak egy kreszvizsga, 2 elmélet és forgalmi vizsga kellene, de úgy sem érné meg).
Felõlem bírhatja száz évig is de ha nekem csak 2 hétre van szükségem rá akkor minek vegyem meg? Pénzkidobás. Nekem a simson nagyon nem jön be. Ha az ember motort (vagy autót) vesz akkor olyat vegyen amivel azért el is lehet menni a városba normálisabb helyekre. 50 köbcentivel zümmögni a moziba :O
Autósiskola feladata, hogy megtanítsanak.[/quote]Ezt is kritizálnám, õk csak elméletben oktatnak te. Gyakorlatot te kell szerezz. És a legtöbb A1-re készülõnek van is. [/quote]Nem. Harminc forgalmis óra dísznek van (plusz még a vezetési gyakorlati órák)?Amúgy A2-bõl mennék, A1 az túl pici kategória pénzkidobás lenne letenni (igaz összeköthetném a B-s jogsimmal és akkor csak egy kreszvizsga, 2 elmélet és forgalmi vizsga kellene, de úgy sem érné meg). [/quote]Screamnek igaza van. A 30 forgalmi óra az semmi. Hidd el nekem. Apum oktató... Autó(B), motor (M, A..), Teherautó, Kamion (C,E), busz (D).. És az a 30 óra lófasz. Kisgyerek korom óta állandóan látok embereket vezetni a kocsinkat, embereket akik apumnál tanulnak vezetni, majd levizsgáznak, jogsijuk lesz... Vagy nem lesz... És az a 30 óra semmire nem jó. Eleve a nagy többség nem megy át 30 órával, mert nem úgy születik az ember hogy tud kocsit/motort/bármit vezetni (Na jó, busz/teherautó/kamion más tészta, mert oda már nem mehet akárki..). De aki átmegy az is.... Olyan embereket engednek ki az útra, aztán még nincs 1 éves se a jogsija, de azt hiszi õ a király. Elég végigmenni bármilyen városban a fõutcán, és meglátszik, hogy az emberek nagy többsége nem is tud vezetni. Ehhez persze kell az is, hogy tudjuk milyen is az, amikor valaki tud... Mert aki világ életében szar példát lát, annak az ilyen nem igazán fog feltûnni.Egy akármi jármû vezetése nem abból áll, hogy nyomjuk/húzzuk neki azt hajrá... Kezelni sem árt tudni az az adott jármûvet, ami nem abból áll, hogy tudsz menni elõre(-hátra), meg tudsz kanyarodni... És nem is megy mindenkinek egyformán. A motor kifejezetten kényes téma. Van akinek van hozzá érzéke, másnak nincs. Ha nincs, vezethetsz te 60 órát az oktatónál, nem fog tudni rendesen megtanítani, egyszerûen azért, mert ez nem veleszületett dolog, nem kell rá képesnek lennie az embernek. Van aki nem is képes. Más pedig akár 10 óra után át tudna menni. Ha van érzéke igen. De az ilyenek száma annyira elenyészõ...Van egy mondás felénk... Aki még életében nem esett motorral, az még nem igazi motoros. Én estem már, és nem simsonnal, elhiheted, nem kellemes... De ha te nulla gyakorlattal akarsz egy max. 400 ccm-es motorra (mert ugye papíron ennyit enged az A2) ráülni, úgy hogy elõtte nem hogy 125ccm-es, de még 50 ccm-est sem vezettél... Hát sok szerencsét, de én nem jósolok sok életet a motornak.Ha csak azt nézed hogy néz ki a motor, már bukott az egész dolog. A motorozás lényege az az érzés, mikor 50-60-70-80-al süvítesz városban, vagy netán kint a semmi közepén. Nem pedig az, hogy hogy néz ki a motor. Lehet neked szép motorod, ha nem tudsz motorozni, elõbb-utóbb bukás lesz a vége. Rossz esetben a legvége is egyben...Tudod hogy semmi bajom veled, de nem bírom az ilyen hozzáállást. A motor nem egy ékszer, ami arra való hogy a haveroknak mutogasd, meg menõzz vele.. Egy közlekedési eszköz. Lehet halálosat esni 30 km/h-val és 80 km/h-val is... Bár biztos menõbb egy 200k-s mocival fára mászni, mint egy simsonnal...
Tárgyi feltételekérvényes forgalmi engedéllyel és érvényes felelõsségbiztosítással rendelkezõ „L3e” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli motorkerékpár, legalább 400 cm3hengerûrtartalommal és legalább 25 kW motorteljesítménnyel,[/quote]400 ccm nem kevés ám.Am én a helyedben a jármûkezelésitõl félnék, ha jól tudom itt még nem szüntették meg a rutint. Mikor én vizsgáztam, akkor láttam mennyit szenvednek tapasztalt motorosok a sok manõverezéssel. Festettem már motoros tanpályát, meg oktatási órát is tartottam már(..), és ekkora motorral csinálgatni a feladatokat, nem könnyû.Sikertelenséget okozó hibát vét a vizsgázó, ha a pálya területét elhagyja;a motorkerékpárral felborul;útvonalat téveszt (kúpot kihagy);kúpnak ütközik;menet közben leteszi a lábát;1 m/s sebességnél gyorsabban halad át a folyosón;a meghatározott helyen nem áll meg;ha kétszer sebességi fokozatba kapcsolt motort akar beindítani;30ha kétszer technikai kezelési hiba vagy elzárt benzincsap miatt a feladat végrehajtása közben a motor leáll;ha kétszer irányjelzést vagy körültekintést elmulaszt;nem gyorsít fel az elõírt sebességre;a meghatározott helyen nem áll meg;a fékezés kezdetét jelzõ kúp és vonal elõtt a motorkerékpár hosszánál távolabbról kezdi meg a fékezést;az elõírt fékúton nem tud megállni;nem az elsõ és hátsó fék együttes használatával lassít és áll megMárpedig itt vannak ám olyan feladatok is, mint pl. 8 métert haladj 8 mp alatt(jó egyensúly érzék kell hozzá, egy ekkora motoron, és nagyon finom kezelés), vagy 180°-os megfordulás 3,5m sugarú körben. Ami így nagynak tûnik, de majd rájössz... Apriliaval nem igazán csinálható meg, max majd 2-3 év tapasztalat után. A megfordulás ráadásul 3x is van, mert 3 alkalommal kell végigmenned a pályán, 3 különbözõ útvonalon.Ha gondolod azt is leírhatom, mi miatt bukhatsz meg forgalmi vizsgán.
Ha gondolod azt is leírhatom, mi miatt bukhatsz meg forgalmi vizsgán.