Szerző Téma: Monitor  (Megtekintve 938 alkalommal)

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Monitor
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 12:28:01 »
0 Show voters
Legfõképp a témában jártasok segítségét kérném. Tegnap megérkezett az iPon computertõl egy DELL U2312HM típusú monitor. Beüzemeltem meg minden, de észrevettem hogy zöld csíkok vannak néhol. Hiába állítom át a kontrasztot és a fényerõt meg minden sz*rságot, ha eltûnik akkor máshol bukkan elõ a zöld csík. Ez néha elég idegesítõ tud lenni. 3 napos cseregarancia van rá, viszont ha úgy küldöm vissza hogy még sincsen baja akkor felszámolnak bruttó 2500 forintot, és még nekem kell ügyelni hogy a 3 napos cseregarancián belül érkezzen a garanciafutárhoz (mellesleg 1-2 nap mire ideérne a garanciafutár...). Azt hiszem tõlük se fogok többet rendelni, elég megoszló volt a vélemény amúgy is róluk, de nekem sajna most nem volt szerencsém. Ötlet? Lehetséges a pixelhiba?
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 01. - 12:36:32 írta Richard »
oldschool

Nem elérhető rewan

  • 960
    • Profil megtekintése
Monitor
« Válasz #1 Dátum: 2012. augusztus 01. - 16:32:47 »
0 Show voters
Te egy normálisan mûködõt rendeltél, õk egy szart adtak.
Ez szerintem bõven benne van a garanciában, akármi is a hiba,
jobb, ha szerválnak egy újat, vagy javítják...

Monitor
« Válasz #2 Dátum: 2012. augusztus 01. - 16:52:03 »
0 Show voters
Próbáld meg egy másik géppel, esetleg nézd meg a csatlakozókat, videokártyát, stb.

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Monitor
« Válasz #3 Dátum: 2012. augusztus 01. - 17:05:22 »
0 Show voters
videókártyának biztos hogy nincsen baja, és nem hiszem hogy 10 perc alatt míg összeszerelem összefosná magát a videókártya, mivel a régi monitoromon semmi ilyen jelenség nem jött elõ. és adtak hozzá egy displayport kábelt, egy dvi-d, és egy vga kábelt is, mindegyikkel kipróbáltam kivéve a dp-vel mert azt nem sikerült beüzemelnem. viszont a garanciafutárt holnapra megrendeltem, csak remélem nem 1 hónap lesz mire kihozzák, mert már olvastam olyat is hogy 1 hónap múlva vitték ki... ha majd jövõhét hétfõig se kapom meg, megyünk a fogyasztósokhoz.
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 01. - 17:10:44 írta Richard »
oldschool

Nem elérhető RampagE

  • 1824
    • Profil megtekintése
Monitor
« Válasz #4 Dátum: 2012. augusztus 01. - 17:42:45 »
0 Show voters
Az ipontól? Ezen nem csodálkozom. 3 nap csere garancia? Ezen se csodálkozom... Elvileg  kötelezõ lenne cserélni vagy az árát visszadniuk ha eleve hibás terméket adtak. Ha te cseszted el akkor nem.

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Monitor
« Válasz #5 Dátum: 2012. augusztus 02. - 23:22:15 »
0 Show voters
visszaküldtem a monitort. de jó fejek, csak jövõhéten érkezik meg, és még nincsen pontos idõpont... szóval akkor legyünk itthon egész nap? :)
oldschool

Monitor
« Válasz #6 Dátum: 2012. augusztus 03. - 00:33:31 »
0 Show voters
Az egyik ismerõsömnél ez bevált:
Állítólag valami 3 napos garanciát ígértek, de mikor visszavitte a TV-t, közölték vele, hogy hetekig tarthat amíg visszaküldik, stb.
Nézelõdött olyan helyeken, ahol mások írják le, hasonló \"élményüket\". Megkérte az egyik haverját hogy jöjjön elegánsban, és szerezzen kellékeket.
Besétáltak a Saturnba, mint egy elégedetlen vevõ, és egy ügyvéd. Még aznap cserélték neki.. ;)

Nem elérhető lolko008

  • 2894
    • Profil megtekintése
Monitor
« Válasz #7 Dátum: 2012. augusztus 03. - 01:00:49 »
0 Show voters
hát nem tudom, én is az ipon-ból vettem a gépem,és hibátlanul megy. :-[

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Monitor
« Válasz #8 Dátum: 2012. augusztus 03. - 09:37:59 »
0 Show voters
én már olvastam róla olyat is hogy a fogyasztósokkal fenyegetõzött az ember, és mondjuk ez a huzavona 1 hónapig tartott, utána megelégelte, és megfenyegette õket, másnapra érdekes meg is érkezett... de remélem én ilyennel nem találkozok. a mostani srác aki hozta/vitte a monitort az jó fej volt meg minden, és benne megtudnék bízni hogy nem 100 nap múlva hozná, mivel ez ugye futárfüggõ is. és mivel õ most szabadságon van nagy örömömre, a kollégája fogja hozni, az meg majd kiderül hogy idõponton belül hozza-e. ha nem, akkor visszakérem a pénzt és elfelejtem az egész ipont.
oldschool

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Monitor
« Válasz #9 Dátum: 2012. augusztus 06. - 16:16:30 »
0 Show voters
Na, elküldtem ugyebár vissza a iponhoz, és a garanciás ügyintézõ azt írta nekem vissza e-mailben, hogy õk nem tapasztaltak csíkozódást, és még csak a kábelre se lehet fogni, mivel a monitorhoz mellékelt kábellel volt ilyen gond, a DVI és a VGA kábellel egyaránt. Visszaírtam hogy a videókártyának semmiképp nem lehet baja, mert akkor a mostani monitoron is fennállna a hiba.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 08. - 15:33:56 )

Új fejlemények:
Senki se rendeljen innen.
Nem tesztelték le :)
Hosszadalmas vitázás után, a fogyasztó védelmisekkel kellett fenyegetõznöm. Persze utána mindjárt más volt :)
Írtam hogy amennyiben nem hajlandóak kijönni, és még a saját költségemre kell utaznom, visszakérem a pénzt/monitort, és a fógyasztósokkal teszteltetem le, vagy a gyártó szervizesével. Persze ezután már mindjárt más volt, ugyanis még bent tartják még jövõ hétig, hátha elõjön még a probléma :) Hát könyörgöm, ha eddig nem jött elõ a probléma, akkor ezután se jönne elõ. Utána megkérdeztem hogy pénzbe fog-e kerülni, mivel ha nem hibás a termék, akkor 2500 forintot kell fizetni érte. Természetesen erre azt írta hogy ingyenes lesz a szállítás. Ez is egy utalás volt ugyebár. Na hát ennyi, én nem ajánlom, messze kerüljétek el.
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 08. - 15:33:56 írta Richard »
oldschool

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal